Likkojen lenkki - 30-vuotisjuhlalenkki

28.9.2017
Tampere

Tule mukaan Reumaliiton iloiseen lenkkiporukkaan! Likkojen lenkki täyttää 30-vuotta ja olemme tietysti mukana juhlimassa 19.5.2018 klo 12-20 Pyynikin urheilukentällä. Luvassa on tuttuun tapaan liikuntaa, hyvinvointia ja iloista yhdessäoloa! Mukana juhlahumussa ovat myös Pete Parkkonen ja Arttu Wiskari.

Synttäreiden kunniaksi tapahtuman liikuntatarjontaa on monipuolistettu. Valittavana on nyt viisi eri vaihtoehtoa: perinteisten lenkkireittien (2,3 km ja 7,5 km kävely sekä 10 km juoksu) sijaan voit valita Rock The City- kaupunkiseikkailun Tampereen keskustassa tai osallistumisen tanssi- ja liikuntatunneille Tapahtumatorilla Pyynikin kentällä.

Reumaliiton jäsenten ilmoittautuminen

Lenkki-ilmoitus

Reumaliiton jäsenyhdistysten jäsenten Hinta 30€/hlö on voimassa 30.4. asti

Ilmoittautuminen tapahtuu lenkin verkkokaupassa sivulla https://likkojenlenkki.tapahtumiin.fi (tässä osoitteessa ei tosiaan ole edessä www, mikäli sen siihen laittaa sivu ei avaudu). Etusivulta valitaan oikea tapahtuma, Likkojen Lenkki Tampere.

Kirjoita kampanjakoodikenttään: REUMATAMPERE

Valitse tuote: Reumaliiton jäsen saadaksesi hinnan 30€

Ennen reittivalintaa pyydetään henkilöä vielä ruksaamaan kohta ”olen reumaliiton jäsen”. Tässä vielä kuvakaappaus kampanjakoodin käytöstä.

Maksutapavaihtoehtoina on verkkomaksu tai maksu liikuntaseteleillä tai saldomaksulla eli ns. tykyrahavälineillä. Laskulla maksaminen on mahdollista vasta kun ilmoittaa 3 henkilöä kerrallaan. Osallistumismaksun voi myös suorittaa tykyrahavälineillä ja täältä http://www.likkojenlenkki.fi/ilmoittautuminen/tykyrahavalineilla-maksaminen/ löytyy hyväksyttävät maksuvälineet sekä ohjeet niillä maksamiseen. Mikäli osallistumisen maksaa tykyrahavälineillä, valitaan maksutapahtuma kohdassa ”maksu liikuntaseteleillä tai saldomaksulla”.

Ilmoittautumisen voi tehdä meille myös puhelimitse 050 466 1009 (ark. 9-16). Laskun ja pääsylipun toimitus sähköpostiin, mikäli sähköpostia ei ole käytössä lähettämiseen postitse veloitetaan postimaksu 1,50€/ lähetys.

Kun maksusuoritus on kirjautunut henkilön ilmoittautumiseen hänen sähköpostiinsa saapuu automaattisesti tapahtuman pääsylippu. Lippu oikeuttaa sisäänpääsyyn joko tulostettuna paperilippuna tai sähköisenä lippuna älypuhelimen näytöltä. Lippu tulee vaihtaa osallistujarannekkeeseen Likkojen Lenkin infopisteessä tapahtumapäivänä.

Laadukkaat Lenkkipaidat tilattavissa  Yvetten verkkokaupasta

Nyt on mahdollisuus hankkia laadukas ja tekninen treenipaita erillisenä, maksullisena lisätuotteena. Paitamalleja on valittavissa kolme erilaista. Lenkkipaidan toimittaa Yvette Finland Oy ja paidat tulee tilata 15.3.2018 mennessä. Linkki Yvetten verkkokauppaan tästä >>

Tarkempaa tietoa tapahtumasta löydät täältä.

24.5.2018
Asahi on Suomessa kehitetty terveysliikuntamuoto, jossa on mukana itämaisia elementt
15.5.2018
Reumaliitto on julkaissut ensitietoesitteen 13–17 vuotiaille nuorille, jotka ovat ju
1.2.2018
Reumaliitto on julkaissut Lastenreuma ja liikunta -oppaan, jonka monet harjoit

Helsinki
Luennoitsijana lastenreumatologi Kristiina Aalto.
Helsinki
Reumaliiton jäsenyhdistysten liikuntavastaavien ja liikuntavertaisohjaajien omat päivät!
Reumaliiton iloisen liikunnallinen Keltaisen nauhan päivä tempaisee työpaikoilla keskellä maalisk
Espoo
Reumaliiton jäsenyhdistysten ja perheiden iloinen liikuntapäivä luonnonhelmassa