Likkojen lenkki

26.10.2017
Oulu

Tule mukaan Reumaliiton iloiseen lenkkiporukkaan! Likkojen lenkki täyttää 30-vuotta ja olemme tietysti mukana juhlimassa lauantaina 11.8.2018 klo 11.30-17 Raatin stadionilla. Luvassa on tuttuun tapaan liikuntaa, hyvinvointia ja iloista yhdessäoloa! Viihteestä vastaa mm. Anna Puu. Lenkkipäivän ohjelmaa on synttärin kunniaksi monipuolistettu. Valittavanasi on nyt viisi eri vaihtoehtoa: perinteisten lenkkireittien (2,3 km kävely ja 7,5 km kävely/ juoksu) sijaan voit valita Rock The City- kaupunkiseikkailun Oulun keskustassa tai osallistumisen tanssi- ja liikuntatunneille Tapahtumatorilla Raatin stadionilla. Tarkemmat kuvaukset vaihtoehdoista löydät täältä >>

Reumayhdistysten jäsenet ilmoittautuminen

Lenkki-ilmoitus

Hinta 30€/hlö, voimassa 30.6. asti

Ilmoittautuminen tapahtuu sivulla https://likkojenlenkki.tapahtumiin.fi (ja tässä osoitteessa ei tosiaan ole edessä www, mikäli sen siihen laittaa sivu ei avaudu). Etusivulta valitaan oikea tapahtuma, Likkojen Lenkki Oulu.

Kirjoita kampanjakoodikenttään: REUMAOULU

Valitse tuote: Reumaliiton jäsen saadaksesi hinnan 30€

Ennen reittivalintaa pyydetään henkilöä vielä ruksaamaan kohta ”olen reumaliiton jäsen”. Liitteenä vielä kuvakaappaus kampanjakoodin käytöstä.

Maksutapavaihtoehtoina on verkkomaksu tai maksu liikuntaseteleillä tai saldomaksulla eli ns. tykyrahavälineillä. Laskulla maksaminen on mahdollista vasta, kun ilmoittaa 3 henkilöä kerrallaan. Osallistumismaksun voi myös suorittaa tykyrahavälineillä ja täältä http://www.likkojenlenkki.fi/ilmoittautuminen/tykyrahavalineilla-maksaminen/ löytyy hyväksyttävät maksuvälineet sekä ohjeet niillä maksamiseen. Mikäli osallistumisen maksaa tykyrahavälineillä, valitaan maksutapahtuma kohdassa ”maksu liikuntaseteleillä tai saldomaksulla”.

Ilmoittautumisen voi tehdä meille myös puhelimitse 050 466 1009 (ark. 9-16). Laskun ja pääsylipun toimitus sähköpostiin, mikäli sähköpostia ei ole käytössä lähettämiseen postitse veloitetaan postimaksu 1,50€/ lähetys.

Kun maksusuoritus on kirjautunut henkilön ilmoittautumiseen hänen sähköpostiinsa saapuu automaattisesti tapahtuman pääsylippu. Lippu oikeuttaa sisäänpääsyyn joko tulostettuna paperilippuna tai sähköisenä lippuna älypuhelimen näytöltä. Lippu tulee vaihtaa osallistujarannekkeeseen Likkojen Lenkin infopisteessä tapahtumapäivänä.

UUTTA: laadukkaat Lenkkipaidat tilattavissa Yvetten verkkokaupasta

Nyt on mahdollisuus hankkia laadukas ja tekninen treenipaita erillisenä, maksullisena lisätuotteena. Paitamalleja on valittavissa kolme erilaista. Lenkkipaidan toimittaa Yvette Finland Oy ja paidat tulee tilata 31.5.2018 mennessä. Linkki Yvetten verkkokauppaan tästä >>

Tarkempaa tietoa tapahtumasta löydät täältä.

12.12.2018
Ole mukana auttamassa – ilahduta aineettomalla lahjalla!
23.11.2018
Soveltava Liikunta SoveLi ry:n ja SoveLi ry:n jäsenjärjestöt toivovat seuraavien kirjausten näkyv
24.5.2018
Asahi on Suomessa kehitetty terveysliikuntamuoto, jossa on mukana itämaisia elementt
15.5.2018
Reumaliitto on julkaissut ensitietoesitteen 13–17 vuotiaille nuorille, jotka ovat ju

Valtakunnallinen
Reumaliiton jäsenyhdistykset liikuttavat tuhansia suomalaisia viikoittain.
Valtakunnallinen
Reumaliitto nostattaa jälleen Keltaisen Nauhan päivänä 13.3.
Tervetuloa tutustumaan geokätköilyyn!
Paikallisyhdistysten liikuntavastaaville ja liikuntavertaisohjaajille tarkoitet