Liikuntavastaavien yhteinen Asahi-hetki

26.10.2021
Verkkotapahtuma

Tervetuloa rauhoittumaan joulunviettoon ja liikkumaan yhdessä Asahin merkeissä Jore Marjarannan johdolla ke 8.12. klo 18-19.

Tilaisuus järjestetään Reumaliiton jäsenyhdistysten liikuntavastaaville Teams-etäyhteydellä. Teams-etäyhteys avataan jo klo 17.30, jolloin on mahdollisuus vapaaseen keskusteluun ja kuulumisten vaihtoon. Voit varata tähän kohtaan, vaikka kupposen kuumaa glögiä tai teetä itsellesi.

Voit osallistua tilaisuuteen joko yksin kotoa käsin tai kutsuaKuvassa Asahi-ohjaaja Jore Marjaranta jäsenistöänne koolle liikkumaan kanssasi! Jos kutsut muita mukaan, niin riittää että hoidat itse ilmoittautumisen. Osallistumislinkki tullaan lähettämään ilmoittautuneille vuorokausi ennen tapahtumaa. Varustaudu tilaisuuteen joustavalla vaatetuksella, jossa on hyvä liikkua.

Ilmoittaudu mukaan 5.12. mennessä täältä.

Lisätietoja: kirsi.kaipainen-pyykko@reumaliitto.fi, p. 044 434 1588

Asahi on Suomessa kehitetty terveysliikuntamuoto, jossa on mukana itämaisia elementtejä. Liikkeet on tarkoituksella suunniteltu yksinkertaisiksi ja hengityksen tahdissa liikesarjat jakaantuvat viiteen osaan:

• rentoutus
  • niska-hartia harjoitteet
  • selän harjoitteet
  • jalkojen ja tasapainon harjoitteet
  • hengityksen tasaaminen

Tervetuloa!

Verkkotapahtuma
Tule hakemaan lisävirtaa jouluvalmisteluihin iloisesta kinkkujumpasta!
Valtakunnallinen
Mitä hyötyä liikkumisesta on terveydelle, hyvinvoinnille ja arjessa jaksamis
Valtakunnallinen
Reumaliitto nostattaa jälleen Keltaisen Nauhan päivänä maaliskuun keskimmäisenä keskiviikkona kan