Liikuntavastaavien teams-treffit

26.10.2020
Verkkotapahtuma

Reuma- ja tulesyhdistysten liikuntavastaavien oma treffi-ilta, jossa kuulet muiden yhdistyksien liikuntakuulumisia ja saat ideoita, miten oman yhdistyksen liikuntatoimintaa voisi vahvistaa näinä erikoisina aikoina.

Osallistumiseen tarvitsee ainoastaan internetyhteyden ja tietokoneen tai älylaitteen.

Tule jakamaan hyviä kokemuksiasi ja tapaamaan toisia liikuttajia. Treffeillä pääset tutustumaan useamman yhdistyksen liikuntatoimintaan ja saamaan ideoita oman yhdistyksenne liikunnan tukemiseen. Tapaamisiin voi osallistua myös matalalla kynnyksellä ja aivan mistä vain, vaikka omalta sohvalta. Kameraa tai mikrofonia ei ole pakollista käyttää.

Aika: 3.2.2021 klo 17.30-19.30

Ilmoittautuminen: Ilmoittaudu 1.2. mennessä täältä: https://link.webropolsurveys.com/S/8FF2E18DBBE6374C

Ilmoittautuneille lähetetään team-linkki sähköpostitse ennen treffejä.

Jatketaan tapaamisia aina kuukauden ensimmäinen viikko. Liikuntakyselyssä on kysymys parhaasta ajankohdasta, joten koitetaan löytää sellaiset ajat, että ne sopivat suurimmalle osalle.

Treffien teemoina ovat mm. yhdistysten jäsenten innostaminen liikkumaan, liikuntatoiminnan toteuttaminen, liikunnan markkinointi, yhdistysliikunnan näkyvyys kunnassa ja yhteistyö, liikunnan itsearviointityökalu, yhdistyksen ja liiton liikuntayhteistyö. Tapaamisten tavoitteena on, että saat yhdistyksen liikuntatoimijana uusia ideoita oman yhdistyksesi liikuntatoiminnan järjestämiseen.

Myös yhdistysten hallitusten jäsenet ja muut liikuntatoiminnan kehittämisestä kiinnostuneet ovat lämpimästi tervetulleita yhteisille treffeillemme liikunta-asioiden äärellä.

Lisätietoja tinja.saarela@reumaliitto.fi p. 040 821 5567

26.5.2020
Liikunta on tärkeää kipupotilaalle. Se saattaa vähentää kipujakin.
10.3.2020
Joka kymmenennellä suomalaisella on yliliikkuvat nivelet.
12.12.2019
Niskakipu on yleinen ja helposti toistuva vaiva, mutta siinä on harvoin kyse mistään
5.12.2019
Vaihdevuodet voivat olla viheliäiset tai vaivattomat.

Verkkotapahtuma
Reumaliiton uuden alueellisen toiminnan mallin myötä yhdistyksille on tullut haettavaksi lisää av
Siilinjärvi
Kouluttaudu Reumatroppi-vertaisohjaajaksi!
Valtakunnallinen
Reumaliitto nostattaa jälleen Keltaisen Nauhan päivänä 17.3.