Liikuntavastaavien etätreffit

24.11.2022
Verkkotapahtuma

Aihe: Pyöräilyn mahdollisuudet yhdistystoiminnassa.

Tervetuloa liikuntavastaavien etätreffeille!

Etätreffit kokoavat valtakunnallisesti yhteen reuma- ja tules yhdistysten liikuntavastaavat. Etätreffeillä kuullaan muiden yhdistysten liikuntakuulumisia, ja saadaan tukea ja ideoita yhdistysten liikuntatoiminnan järjestämiseen ja kehittämiseen. Tilaisuuteen ovat tervetulleita kaikki yhdistysten liikuntatoiminnoista kiinnostuneet yhdistysten edustajat.

Tapaamisiin voi osallistua matalalla kynnyksellä ja aivan mistä vain, vaikka omalta sohvalta. Osallistumiseen tarvitsee ainoastaan internetyhteyden ja tietokoneen tai älylaitteen. Kameraa tai mikrofonia ei ole pakollista käyttää.

Aika ja paikka: ke 1.3. klo 17.30-19.

Aihe: Pyöräilyn mahdollisuudet yhdistystoiminnassa. Vieraana projektikoordinaattori Mira Kokko / Satulaan-hanke, Pyöräilyliitto

Satulaan on Pyöräliiton hanke, jonka tavoitteena on lisätä yli 50-vuotiaiden pyöräilyä, parantaa pyöräilyturvallisuutta ja vähentää yksinäisyyttä matalan kynnyksen kerhotoiminnan kautta.

“Pyöräily on mitä mainioin tapa edistää terveyttä, ylläpitää toimintakykyä ja edesauttaa itsenäistä arjessa selviytymistä. Siksi haastammekin kaikki yli viisikymppiset pyörän selkään porukalla! Sekä ajovarmuus että turvallisuudentunne liikenteessä kasvavat yhdessä pyöräilemällä” - Mira Kokko / Satulaan-hanke

Ilmoittautuminen viim. ma 27.2.: https://kilta.reumaliitto.fi/Tapahtumahallinta/ilmoittautumislomake.aspx?tilaisuusId=304

Lisätietoja: kirsi.kaipainen-pyykko@reumaliitto.fi

Tilaisuus järjestetään Opintokeskus Siviksen tuella.

9.5.2022
Onni Ryynänen kertoi 5-vuotiaana isälleen, että hänestä tulee jalkapalloilija.
26.10.2021
Aluksi selkärankareuma oli Suvi-Maria Heimovirralle valtava shokki.
26.5.2020
Liikunta on tärkeää kipupotilaalle. Se saattaa vähentää kipujakin.

Pori
Reumanuoret, -lapset ja -perheet liikkumaan!
Mielen rauhoittumisella kohti joulunrauhaa
Verkkotapahtuma
Lämmitä itsellesi kupponen glögiä ja tule nauttimaan rauhoittavasta kehonhuoltohet
Verkkotapahtuma
Aihe: Kaatumisten ennaltaehkäisy ja OTAGO-harjoittelu.