Liikuntatreffit Hämeenlinnassa

4.12.2019

PERUTTU

Tule jakamaan hyviä kokemuksiasi ja tapaamaan toisia liikuttajia. Treffeillä pääset tutustumaan useamman yhdistyksen liikuntatoimintaan ja saamaan ideoita oman yhdistyksenne liikunnan tukemiseen.

Treffien teemoina ovat mm. liikunnan itsearviointityökalu, yhdistyksen ja liiton liikuntayhteistyö, liikunnan markkinointi, yhdistysliikunnan näkyvyys kunnassa ja jäsenten innostaminen liikuntaan. Koulutuksen tavoitteena on, että saat yhdistyksen liikuntatoimijana uusia ideoita oman yhdistyksesi liikuntatoiminnan järjestämiseen.

Aika 18.4.2020 klo 9.30-16.00

Paikka Sokos Vaakuna Hämeenlinna, Possentie 7

Kohderyhmä Liikuntaa edistävien yhdistyksien liikuntavastaavat, hallitusten jäsenet ja muut liikuntatoiminnan kehittämisestä kiinnostuneet yhdistyksien liikunta-aktiivit.

Hinta Osallistumismaksu 30 €/henkilö, sisältää koulutuksen, ohjelman ja ohjelmassa mainitut ruokailut.

Ilmoittautuminen 2.4.2020 mennessä tällä verkkolomakkeella.

Peruutusehdot Peruutukset tulee tehdä viimeistään kahta viikkoa ennen koulutusta, jolloin osallistumismaksua ei veloiteta. Myöhäisemmän peruutuksen kohdalla veloitetaan osallistumismaksu, mikäli palveluntarjoaja perii sen koulutuksen järjestäjältä. Sairastapauksissa peruuntumisesta ei tule osallistujalle tai yhdistykselle kuluja.

Lisätiedot Tuottaja Kirsi Airos, Sydänliitto, kirsi.airos@sydanliitto.fi, puh. 050 584 9463

Tulethan tuoksuitta!

10.3.2020
Joka kymmenennellä suomalaisella on yliliikkuvat nivelet.
12.12.2019
Niskakipu on yleinen ja helposti toistuva vaiva, mutta siinä on harvoin kyse mistä
5.12.2019
Vaihdevuodet voivat olla viheliäiset tai vaivattomat.
30.9.2019
Pienet arkiset teot auttavat pitämään mielen hyvinvointia yllä.

PERUTTU
Valtakunnallinen
Unelmien liikuntapäivä toteutuu tänä vuonna kodeissa ja somessa.