Liikuntatreffit

4.2.2020
Jyväskylä

Tule jakamaan hyviä kokemuksiasi ja tapaamaan toisia liikuttajia. Treffeillä pääset tutustumaan useamman yhdistyksen liikuntatoimintaan ja saamaan ideoita oman yhdistyksenne liikunnan tukemiseen.

Treffien teemoina ovat mm. liikunnan itsearviointityökalu, yhdistyksen ja liiton liikuntayhteistyö, liikunnan markkinointi, yhdistysliikunnan näkyvyys kunnassa ja jäsenten innostaminen liikuntaan. Koulutuksen tavoitteena on, että saat yhdistyksen liikuntatoimijana uusia ideoita oman yhdistyksesi liikuntatoiminnan järjestämiseen.

Aika: 21.3.2020 klo 9.30-16.00
Paikka   Jyväskylä, Original Sokos Hotel Alexandra, Hannikaisenkatu 35
Kohderyhmä:  Liikuntaa edistävien yhdistyksien liikuntavastaavat, hallitusten jäsenet ja muut liikuntatoiminnan kehittämisestä kiinnostuneet yhdistyksien liikunta-aktiivit.
Hinta: Osallistumismaksu 30 €/henkilö, sisältää koulutuksen, ohjelman ja ohjelmassa mainitut ruokailut.

Ilmoittautuminen: 5.3.2020 mennessä verkkolomakkeella:   https://link.webropolsurveys.com/S/9A5FC1529E2F5A59

Peruutusehdot:Peruutuksen voi tehdä kuluitta viimeistään 13.3.2020. Mikäli osallistuminen perutaan tämän jälkeen, Hengitysliitto perii 40 euroa. Mikäli peruutus johtuu terveydellisistä syistä, osallistumisen peruuttamisesta ei aiheudu kuluja.

Lisätiedot: Liikunnan asiantuntija Veera Farin, Hengitysliitto, veera.farin@hengitysliitto.fi,  p. 044 407 7020

12.12.2019
Niskakipu on yleinen ja helposti toistuva vaiva, mutta siinä on harvoin kyse mistä
5.12.2019
Vaihdevuodet voivat olla viheliäiset tai vaivattomat.
30.9.2019
Pienet arkiset teot auttavat pitämään mielen hyvinvointia yllä.

Tampere
Jooga liikuntamuotona sopii kaikille. Tule oppimaan istumajoogaa mukavassa porukassa.
Joensuu
Tule mukaan pelaamaan tuttuja lautapelejä liikunnallisina versioina.
Valtakunnallinen
Reumaliiton jäsenyhdistykset liikuttavat tuhansia suomalaisia viikoittain. Tuodaan tämä esiin!
Valtakunnallinen
Reumaliitto nostattaa jälleen Keltaisen Nauhan päivänä 18.3.