Liikuntatreffit

4.12.2019
Jyväskylä

Kutsumme yhdistysten liikuntavastaavat, hallitusten jäsenet ja muut liikuntatoiminnan kehittämisestä kiinnostuneet yhdistyksen liikunta-aktiivit liikuntatreffeille. Liikuntatreffeillä kuulet muiden yhdistyksien liikuntakuulumisia ja saat ideoita, miten oman yhdistyksen liikuntatoimintaa voisi vahvistaa. Sopii yhdistysten liikuntavastaaville, hallitusten jäsenille ja muille liikuntatoiminnan kehittämisestä kiinnostuneille yhdistysten liikunta-aktiiveille.

Aika: 21.3.2020 klo 9:30-16:00

Paikka: Original Sokos Hotel Alexandra, Hannikaisenkatu 35

Hinta: Osallistumismaksu 30 €/henkilö, sisältää koulutuksen, ohjelman ja ohjelmassa mainitut ruokailut.

Ilmoittautuminen: Ilmoittaudu 5.3. mennessä mukaan täältä.

Tule jakamaan hyviä kokemuksiasi ja tapaamaan toisia liikuttajia. Treffeillä pääset tutustumaan useamman yhdistyksen liikuntatoimintaan ja saamaan ideoita oman yhdistyksenne liikunnan tukemiseen.

Treffien teemoina ovat mm. liikunnan itsearviointityökalu, yhdistyksen ja liiton liikuntayhteistyö, liikunnan markkinointi, yhdistysliikunnan näkyvyys kunnassa ja jäsenten innostaminen liikuntaan. Koulutuksen tavoitteena on, että saat yhdistyksen liikuntatoimijana uusia ideoita oman yhdistyksesi liikuntatoiminnan järjestämiseen.

Treffit järjestää Hengitysliitto yhteistyössä Aivoliiton, Suomen Diabetesliiton, Suomen Sydänliiton ja Syöpäjärjestöjen kanssa.

Lisätiedot Suunnittelija Veera Farin, Hengitysliitto, veera.farin@hengitysliitto.fi, p. 044 4077020

26.5.2020
Liikunta on tärkeää kipupotilaalle. Se saattaa vähentää kipujakin.
10.3.2020
Joka kymmenennellä suomalaisella on yliliikkuvat nivelet.
12.12.2019
Niskakipu on yleinen ja helposti toistuva vaiva, mutta siinä on harvoin kyse mistään
5.12.2019
Vaihdevuodet voivat olla viheliäiset tai vaivattomat.

Helsinki
Lähde yhdessä yhdistyksen käsityö- ja askarteluryhmän kanssa Kässäfestareille Helsingin Kattilaha
Tampere
Tule mukaan Reumaliiton iloiseen lenkkiporukkaan! Erikoishinta ilmoittautuessa voimassa 16.8.
Lahti
Vertaistukijoilla on omakohtaista kokemusta reumasairaudesta tai muusta t