Laulun voimaa -toiminnallinen luento

15.4.2021
Verkkotapahtuma

Tule virkistymään ja juhlistamaan alkavaa kesää musiikin ja laulun parissa!

Reumatropin ja LauluAvaimen toiminnallisella luennolla piristyt takuulla. Luennolla lauletaan tuttuja, vanhoja lauluja ja kuullaan laulun lomassa uusinta tutkimustietoa musiikin hyvinvointivaikutuksista. Luennolla kokeillaan lisäksi laulullisia harjoituksia, jotka vetreyttävät äänen lisäksi mieltä ja kehoa. Laulamisen vaikutukset kehoon voivat olla myös kuntouttavia ja monipuolisesti toimintakykyä ylläpitäviä.

Laulujen sanat saa näkyviin ruudulle ja mikrofonit pidetään kiinni, joten voit huoletta keskittyä nauttimaan laulamisesta omalla ihanalla äänelläsi. Luennoitsijana ja laulattajana toimii Tuula Tenni, LauluAvaimen toiminnanjohtaja ja opettaja.

Aika: ke 9.6.2021 klo 14-15

Kenelle: Kaikille reuma- ja tule-sairaille, jotka ovat kiinnostuneita edistämään omaa hyvinvointiaan ja terveyttään ja joita laulattaa!

Paikka: Zoom-verkkoluento, saat osallistumislinkin sähköpostiisi etukäteen.

Järjestäjä: Reumatroppi-hanke

Ilmoittautuminen: 6.6.2021 mennessä tästä linkistä!

Luentomainos avautuu tästä.

Reumatroppi-hankkeen verkkoluennot ovat kaikille avoimia, ja niille osallistuminen on maksutonta. Toimimme Veikkauksen tuella.

Reumatropin löydät myös Facebookista ja Instagramista hakusanalla "Reumatroppi" ja hankkeen kotisivuilta tästä linkistä.

Verkkotapahtuma
Tervetuloa virtuaalisille kuntavaalikahveille ma 17.5. klo 17.00-18.30!
Verkkotapahtuma
Kiinnostaako sinua ihmisten hyvinvointi?
Oletko mukana yhdistystoiminnassa?
Lappajärvi
Reumaliitto järjestää kursseja erilaisissa elämäntilanteissa oleville reuma- ja muit