Lasten ja lapsiperheiden verkkopikkujoulut

12.11.2021
Verkkotapahtuma

Reumaliiton verkkopikkujoulut lapsiperheille keskiviikkona 15.12. klo 17!

Viime vuonna ensimmäistä kertaa järjestetyt lapsiperheiden etäpikkujoulut saivat paljon kiitosta ja saavat jatkoa myös tänä vuonna! Pikkujoulut järjestetään keskiviikkona 15.12. klo 17 alkaen.

Iästä riippuen lapsi voi osallistua yksin, yhdessä sisaruksen tai kaverin kanssa tai koko perheen voimin. Tavoitteena on koota yhteen reuma- ja muita tuki- ja liikuntaelinsairauksia sairastavia lapsia ja heidän perheitään viihtymään ja viettämään aikaa yhdessä. Illan aikana luvassa on jouluista ohjelmaa, leikkiä ja laulua. Mukana tietenkin myös  Reumaliiton maskotti Puppana ja ohjelmanumerossa kurkataan, mitä Tatun ja Patun jouluun kuuluu. Yhteinen ohjelma päättyy klo 18.30. mennessä.

Osallistua voit mistä vain, sillä pikkujoulut järjestetään Teamsin välityksellä ja osallistumiseen tarvitset vain internetyhteyden ja tietokoneen tai muun älylaitteen. Ota mukaasi myös iloista joulumieltä ja halutessasi tonttuhattu tai muuta jouluista rekvisiittaa!

Tapahtumaan on ennakkoilmoittautuminen. Tapahtuma järjestetään, mikäli ilmoittautuneita on vähintään viisi. Ilmoittautuneille lähetetään osallistumislinkki ilmoittautumistiedoissa annettuun sähköpostiosoitteeseen tapahtumapäivän aamuna.

Ilmoittaudu mukaan tästä 13.12. mennessä!

Ilmoittautumisen voi tarvittaessa perua 13.12. asti ilmoittamalla siitä sähköpostitse.

Lisätietoja pikkujouluista antaa Heta Rissanen heta.rissanen@reumaliitto.fi.

17.6.2021
Lasten terveysfoorumi (LTF) haluaa tuoda esille järjestöjen roolin hyöd
12.3.2020
Tärkeintä on pyrkiä suojautumaan koronavirukselta.
9.1.2020
Tutuksi tullut reumahoitaja-chat jatkuu tiistai-iltaisin.

Verkkotapahtuma
Tervetuloa Turun seudun Reumayhdisty