Lapsiperheiden toiminta aktiiviseksi -ideointituokio

24.8.2022
Verkkotapahtuma

VERTAISTUKEA LAPSILLE JA PERHEILLE – Mahdollisuus luoda uutta ja paljon toivottua valtakunnallista vertaistukitoimintaa

Tule jakamaan ajatuksiasi ja ideoimaan, millaista valtakunnallista yhteistyötä voisimme tehdä ja millaisin toimenpitein lapsiperheiden toimintaa saataisiin aktivoitua. Mukaan ovat tervetulleita niin lasten vanhemmat kuin lapsiperheiden toiminnan käynnistämisestä kiinnostuneet yhdistystoimijatkin. Osallistuminen ei sido sinua mihinkään.

Tilaisuuden alussa saamme kuulla tuloksia opinnäytetyöstä, joka käsittelee lastenreumaa sairastavien ja heidän perheidensä tiedon ja tuen tarpeita. Käymme myös lyhyesti läpi, millaista toimintaa lapsiperheille jo nyt järjestetään, valtakunnallisesti tai paikallisesti. Tilaisuuden pääpaino on kuitenkin keskustelussa ja yhteisessä ideoinnissa.

Tapaaminen järjestetään Teamsin välityksellä keskiviikkona 5.10. klo 18-19.30.

Ilmoittaudu mukaan tästä 4.10. mennessä!

Kuvassa värikkäitä, piirrettyjä ihmishahmoja ja teksti Tule mukaan kehittämään toimintaa lapsiperheille Teamsissa  ke 5.10. klo 18.

Lisätietoja tapahtumasta antaa Heta Rissanen, heta.rissanen@reumaliitto.fi, p. 0447841777.

17.6.2021
Lasten terveysfoorumi (LTF) haluaa tuoda esille järjestöjen roolin hyöd
12.3.2020
Tärkeintä on pyrkiä suojautumaan koronavirukselta.
9.1.2020
Tutuksi tullut reumahoitaja-chat jatkuu tiistai-iltaisin.

Verkkotapahtuma
Reumaviikkoa vietetään 9.-15.10. teemalla Sairaan hyvä hoitopolku.