Kymi-Saimaa -alueellinen työpaja ja tapahtuma

21.6.2022
Lappeenranta

Jokainen jäsenyhdistys on tervetullut virkistäytymään ja suunnittelemaan yhteistä toimintaa!

Syksyllä jokaisella alueella toteutetaan työpaja, johon kutsutaan 1-2 osallistujaa alueen yhdistyksistä. Työpajan tarkoituksena on tukea yhteisten tapahtumien järjestämistä, edunvalvontaa, vaikuttamistyötä, yhdistysten kehittämistä ja jäsenhankintaa. Työpajassa suunnitellaan seuraavan vuoden toimintaa ja jokaisella yhdistyksellä on mahdollisuus tuoda omat ideansa esille ja päästä niin halutessaan myös toteuttamaan toimintaa.

Työpajassa yhdessä päätettävät asiat voivat vaikuttaa yhdistyksen omaan toimintasuunnitelmaan vuodelle 2023, sekä toiminta-avustushakuun, joten tilaisuutta ei kannata jättää väliin. Työpajan sisällöstä ja ohjaamisesta vastaa Reumaliiton työntekijä.

Kymi-Saimaan alueella järjestetään työpajan lisäksi alueellinen tapahtuma, joka sisältää koulutusta, virkistäytymistä ja yhdessäoloa koko alueen yhdistysväelle.

Kymi-Saimaan alueellinen työpaja ja tapahtuma 2022

• Aika: La 19.10.2022 klo 10-15 (työpaja klo 13-15)
  • Paikka: Holiday Club Saimaa, Rauhanrinne 1, 55320 Rauha
  • Tapahtuman ohjelma: Naurujooga, Troppia reumaan ja bingo

Lisätietoja:

• Ilmoittautumisohje, tilaisuuden koko ohjelma ja alueellisen koordinaatioryhmän yhteystiedot löytyvät Yhdistysnetistä, kohdasta alueellinen toiminta.
  • Kymi-Saimaan alueen yhteyshenkilö Reumaliitossa: Ulla Rantanen, ulla.rantanen@reumaliitto.fi, puh. 044 049 9946.

Tervetuloa!