Koulutusilta ryhmänohjaajille

27.6.2022
Verkkotapahtuma

Reumaliitto järjestää syksyllä 2022 kaksi koulutusiltaa ryhmänohjaajille.

Ryhmänohjaajien koulutusillat

Tilaisuudet sopivat esimerkiksi jäseniltoja, kerhoja, liikuntaryhmiä, vertaistukiryhmiä, tai muuta ryhmätoimintaa lähi- tai etätoimintana jo ohjaaville tai ryhmän ohjaamista aloittaville.

Tapaamiset rakentuvat tietyn teeman ympärille, jotka valitaan sinun ja muiden vapaaehtoisten toiveiden ja tarpeiden perusteella. Vastaa lyhyeen kyselyyn 11.9. mennessä täällä: Ryhmiä ohjaavien vapaaehtoisten tarpeet ja toiveet 2022.

Tilaisuudet ovat vapaaehtoistyönohjauksellisia lyhytkoulutuksia, joissa painottuu vertaisoppiminen. Menetelminä koulutusilloissa ovat toiminnalliset menetelmät ja keskustelu. Käytettävät harjoitukset on valittu siten, että voit hyödyntää niitä jatkossa oman ryhmäsi ohjaamisessa. Osallistujana saat tietoa, rohkeutta ja käytännön työkaluja ryhmien ohjaamiseen. Mukaasi tarttuu iloa, oivalluksia, varmuutta ja vertaisuutta.

Koulutusillat pidetään:

• ma 19.9. klo 17.30-19.30
  • ti 8.11. klo 17.30-19.30

Voit osallistua toiseen tai molempiin tilaisuuksiin. Tilaisuudet järjestetään etäyhteydellä ja osallistumiseen tarvitset oman tietokoneen, tabletin tai muun älylaitteen sekä sähköpostiosoitteen.

Paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä. Molempiin tilaisuuksiin ilmoittaudutaan täällä:

ILMOITTAUTUMISLOMAKE

Tilaisuudet toteutetaan yhteistyössä Opintokeskus Siviksen tuella.

Kouluttaja Anne Hämäläinen on Metsolannen yrittäjä ja ammattikohtaaja. Aiemmin vapaaehtoistyön suunnittelijana toiminut ja itsekin vapaaehtoistyötä tekevä Anne kouluttaa, valmentaa ja työnohjaa eri alojen yhteisöjä ja yksilöitä ympäri Suomen.

Kouluttaja Anne Hämäläisen kuva

Verkkotapahtuma
Syksyllä jokaisella alueella toteutetaan työpaja, johon kutsutaan 1-2 osallistujaa alueen yhdisty
Rauma
Jokainen jäsenyhdistys on tervetullut virkistäytymään ja suunnittelemaan yhteistä toimintaa!
Oletko mukana yhdistystoiminnassa?
Verkkotapahtuma
Tule kuulemaan Reumaliiton oppaasta, joka kertoo yhdistyksen vai