Kilta-koulutus Tampere

18.5.2021

Kilta-koulutukset järjestetään syksyllä 2021 neljällä paikkakunnalla.

Koulutus on suunnattu jäsenasioiden hoitajille sekä yhdistyksen tapahtumailmoittautumisia hallinnoiville henkilöille. Koulutuksessa käydään läpi jäsenrekisterin käyttöön liittyviä asioita sekä uutta tapahtumaosiota. Tilaisuus järjestetään hybridinä, joten voit osallistua kotipaikkakuntaasi lähimpään koulutukseen tai etäyhteydellä mihin vain neljästä koulutuksesta.

Koulutuspaikkakunnat ja aikataulu:

• 2.10. Helsinki – Reumaliiton toimisto
  • 9.10. Joensuu – Scandic Joensuu
  • 6.11. Tampere – Scandic Station
  • 20.11. Rovaniemi – Kansalaistalo

Koulutukset järjestetään kaikilla paikkakunnilla klo 10-16.30. Mukaan tarvitset oman/yhdistyksen kannettavan tietokoneen. Kouluttajina toimivat Tuula Tikkanen ja Heta Rissanen Suomen Reumaliitosta ja koulutukset järjestetään yhteistyössä Opintokeskus Siviksen kanssa.

Tarkemmat tiedot koulutuksista tulossa syyskuun alkuun mennessä, jolloin ilmoittautuminen koulutuksiin avataan.

Kilta-reksiteriin liittyvää informointia jatketaan Yhdistysnetissä ja Killan etusivulla. Yhdistykset voivat lähettää rekisteriä koskeviin asioihin liittyvää sähköpostia osoitteeseen kiltarekisteri@reumaliitto.fi.

Verkkotapahtuma
Kiinnostaako sinua ihmisten hyvinvointi?
Oletko mukana yhdistystoiminnassa?
Lappajärvi
Reumaliitto järjestää kursseja erilaisissa elämäntilanteissa oleville reuma- ja muit
Verkkotapahtuma