Keltaisen nauhan päivä

30.3.2020
Valtakunnallinen

Reumaliitto nostattaa jälleen Keltaisen Nauhan päivänä 17.3. kansalaiset liikkumaan tuki- ja liikuntaelinterveydekseen.

Tänä vuonna Keltaisen nauhan päivä alkaa kuminauhajumpalla 17.3. klo 9.30. Iltapäivällä on luvassa tanssihetki klo 13.45. Molemmat livelähetykset näet Keltaisen Nauhan päivä n Facebook-sivulta.

Katso liikkeitä osoitteesta www.keltaisennauhanpaiva.fi ja jaa oma liikuntahetkesi tunnisteella #keltaisennauhanpäivä. 💛

Iloisen liikunnallinen Keltaisen nauhan päivä muistuttaa vuosittain arkiliikunnan merkityksestä. Päivää vietetään maaliskuun puolivälissä, mutta arkiliikuntaa kannattaa harrastaa vuoden ympäri joka päivä.

Vuotuisen, maaliskuussa vietettävän Keltaisen Nauhan päivän tavoitteena on nostaa esille tuki- ja liikuntaelinsairauksien ehkäisy elämänlaatua ja työkykyä ylläpitävänä voimana. Keltaisen Nauhan päivän kohde­ryhmänä ovat työikäiset suomalaiset, työn­antajat ja työntekijät sekä yritykset. Tuki- ja liikuntaelinterveyden ylläpitoon kannusta­vat myös Reumaliiton paikallisyhdistykset ja niiden jäsenet.

Seuraa meitä myös facebookissa: https://www.facebook.com/keltaisennauhanpaiva/

26.5.2020
Liikunta on tärkeää kipupotilaalle. Se saattaa vähentää kipujakin.
10.3.2020
Joka kymmenennellä suomalaisella on yliliikkuvat nivelet.
12.12.2019
Niskakipu on yleinen ja helposti toistuva vaiva, mutta siinä on harvoin kyse mistään

Verkkotapahtuma
Tervetuloa Turun seudun Reumayhdistys ry:n kevään Tules Digirasteil -verkkotapahtumiin!
Verkkotapahtuma
Reumasairaudet, ja erityisesti nivelreuma, vaikuttavat myös jalkojen terveyteen.
Valtakunnallinen
Kävely on helppoa ja ilmaista. Sytytetään yhdessä into ja kipinä kävellä!
Verkkotapahtuma
Reuma- ja tulesyhdistysten liikuntavastaavien treffi-il