Joogaa luonnossa

29.3.2021
Verkkotapahtuma

Tule kokeilemaan joogaa! Jooga vaikuttaa vahvasti sekä fyysiseen että henkiseen hyvinvointiin. Jooga vahvistaa kehoa ja auttaa laukaisemaan kehon jännitystiloja, jolloin kehosta tulee notkeampi. Jooga voi myös helpottaa kehon kiputiloja. Tule kokeilemaan olisiko joogasta apua sinun hyvinvointisi ja terveytesi edistämiseen!

Tämä Reumatropin verkkoluento toteutetaan luonnossa. Voit osallistua siihen kotoasi tai vaikkapa puutarhastasi käsin Teams-yhteydellä. Kouluttajana luennolla toimii joogaohjaaja Emmi Myöhänen Havuyogasta.

Aika: ke 12.5.2021 klo 14-15

Kenelle: Kaikille reuma- ja tule-sairaille, jotka ovat kiinnostuneita edistämään omaa hyvinvointiaan ja terveyttään.

Paikka: Teams verkkoluento, saat osallistumislinkin sähköpostiisi etukäteen.

Järjestäjä: Reumatroppi-hanke, lisätietoa kotisivuilta reumatroppi.reumaliitto.fi

Tilaisuus on maksuton. Toimimme Veikkauksen tuella.

Ilmoittautuminen: 9.5. mennessä tästä linkistä!

Reumatropin löydät myös Facebookista ja Instagramista hakusanalla "Reumatroppi" ja hankkeen kotisivuilta tästä linkistä.

Tämän koulutuksen mainos tästä!

Reumaliiton Reumatroppi-hankkeessa tutkitaan, etsitään ja kokeillaan erilaisia "troppeja" reuma- ja tule-sairaiden henkilöiden hyvinvoinnin edistämiseksi. Reumatroppi-hanke on STEA:n rahoittama kolmivuotinen hanke, joka käynnistyi maaliskuussa 2020.

Kouluttaudu vertaistukijaksi!
Verkkotapahtuma
Tervetuloa Turun seudun Reumayhdistys ry:n kevään Tules Digirasteil -verkkotapahtumiin!
Verkkotapahtuma
Reumasairaudet, ja erityisesti nivelreuma, vaikuttavat myös jalkojen terveyteen.
Verkkotapahtuma
Liiton viestintä aloittaa kyselytunnit, joiden tarkoitus on tarjota yhdistyksille käytännönläheis