Jalkaterveyden omahoito reumasairauksissa -verkkoluento

26.11.2020
Verkkotapahtuma

Reumasairaudet, ja erityisesti nivelreuma, vaikuttavat myös jalkojen terveyteen. Siksi jalkojen omahoito on tärkeää ottaa osaksi omaa arkea ja itsehoitokäytänteitä.

Jalkojen omahoidolla ylläpidät jalkaterveyden lisäksi yleistä hyvinvointiasi ja toimintakykyäsi. Säännöllinen jalkojen hoitaminen ehkäisee myös infektioriskiä ja aktiivisen tulehdusvaiheen syntymistä. Reumatropin verkkoluennolla tutkittua tietoa ja vinkkejä tarjoaa fysioterapeutti, terveystieteiden maisteriopiskelija Anne-Marie Laitinen.

Aika: Perjantaina 23.4.2021 klo 13-14.

Ilmoittautuminen: tästä linkistä.

Luennon mainos avautuu pdf-muodossa tästä.

Reumatroppi-hankkeen verkkoluennot ovat kaikille avoimia, ja niille osallistuminen on maksutonta. Luennot pidetään etäyhteydellä Microsoft Teams -palvelussa.

Reumatropin löydät myös Facebookista ja Instagramista hakusanalla "Reumatroppi" ja hankkeen kotisivuilta tästä linkistä.

Reumaliiton Reumatroppi-hankkeessa tutkitaan, etsitään ja kokeillaan erilaisia "troppeja" reuma- ja tule-sairaiden henkilöiden hyvinvoinnin edistämiseksi. Reumatroppi-hanke on STEA:n rahoittama kolmivuotinen hanke, joka käynnistyi maaliskuussa 2020.

Verkkotapahtuma
Alueellisen työn uuteen malliin liittyvä tilaisuus mallia alueilla toteuttaville vapaaehtoisille.
Reuma- ja tulesyhdistysten liik
Verkkotapahtuma
Erityisesti kevättalven liukkailla hyvä tasapaino on valttia.
Tervetuloa virtuaalisille kuntavaalikahveille ke 10.2. klo. 17.30-19.00!