Istumatanssi ja liikuntavälineiden käyttö

18.8.2020
Turku

Tervetuloa nauttimaan liikkeestä ja oppimisen ilosta. Päivän aikana opitaan käyttämään musiikkia liikunnan tukena, tutustutaan senioritanssiin sekä opitaan hyödyntämään erilaisia liikuntavälineitä liikunnanohjauksessa. Koulutus sopii yhdistysten liikunnallisesta toiminnasta kiinnostuneille jäsenille esimerkiksi vertaisliikunnan ohjaajille tai sellaisiksi aikoville.

Aika                                        19.9.2020 klo 10.00-16.00.

Paikka                                     Erityisosaamiskeskus Suvituuli, Turku

Kohderyhmä                          Vertaisohjaajat tai vertaisohjaajiksi aikovat sekä muut liikunnallisesta toiminnasta kiinnostuneet yhdistysten jäsenet.

Kouluttaja                              Anni-Sirkku Askola-Piispanen, senioritanssin aluekouluttaja, liikunnanohjaaja, erityisluokanopettaja

Hinta                                       Osallistumismaksu 30 €/henkilö, sisältää koulutuksen, ohjelman ja ohjelmassa mainitut tarjoilut.

Ilmoittautuminen                   viimeistään 6.9.2020 mennessä oheisen linkin kautta

Lisätiedot                               Koulutuskoordinaattori Elina Vuorjoki-Andersson, Ikäinstituutti elina.vuorjoki-andersson@ikainstituutti.fi

Tulethan tuoksuitta!

Voit ladata päivän ohjelman täältä.

26.5.2020
Liikunta on tärkeää kipupotilaalle. Se saattaa vähentää kipujakin.
10.3.2020
Joka kymmenennellä suomalaisella on yliliikkuvat nivelet.
12.12.2019
Niskakipu on yleinen ja helposti toistuva vaiva, mutta siinä on harvoin kyse mistään
5.12.2019
Vaihdevuodet voivat olla viheliäiset tai vaivattomat.