Hauskantai Särkänniemessä

16.6.2021
Tampere

Valtakunnallinen lastenreumaa sairastavien lasten ja heidän perheidensä oma iloinen toimintapäivä Hauskantai järjestetään jälleen Tampereen Särkänniemessä!

Hauskantai järjestetään lauantaina 4.9.2021 klo 10 alkaen. Tervetuloa koko perheen voimin viettämään kivaa päivää ja tapaamaan sekä tutustumaan samalla muihin vertaisperheisiin!

Mainoskuva, lapsia huvipuistolaitteissa. Hauskantai Särkänniemessä lauantaina 4.9.2021.

Hauskantain ohjelma:

• klo 10 Yhteinen ohjelma alkaa Planetaariossa
  • klo 11 Siirtyminen Maisemaravintola Välkkeeseen, rannekkeiden jako, tutustumista ja vertaiskeskustelua.
  • klo 12 Välipalaa ravintola Välkkeessä
  • n. klo 12.30-13 Oma aika alkaa. Huvipuisto, Akvaario ja Näsinneulan näkötorni kutsuvat viettämään Hauskantaita!

Reumaliitto tarjoaa Särkänniemen rannekkeet erikoishintaan 30 € /hlö.

• Särkänniemi-ranneke sisältää sisäänpääsyn huvipuistoon, Akvaarioon ja Näsinneulan näkötorniin sekä huvilaitteisiin huvilaitteiden pituusrajat huomioiden. Koiramäen eläinpuisto on tapahtuman aikaan suljettu.
  • Huom. Erillistä lasten ranneketta ei enää ole. Alle 3-vuotiaat hurvittelevat ilmaiseksi.
  • Huvipuisto on avoinna klo 12-19.
  • Särkänniemen alueelle on ilmainen sisäänpääsy.

Rannekkeet  maksetaan Reumaliitolle ennen tapahtumaa. Vahvistamme ilmoittautumisesi erillisellä sähköpostiviestillä, jossa kerromme tarkemmat maksutiedot. Maksun tulee näkyä Reumaliiton tilillä 20.8. mennessä.

Päivä aloitetaan yhteisellä ohjelmalla Planetaariossa, josta siirrytään maisemaravintola Välkkeeseen. Luvassa on vierailijoita ja mukavaa ohjelmaa, keskustelua sairaudesta ja tutustumista muihin perheisiin. Yhteisen aamupäivän päätteeksi Reumaliitto tarjoaa välipalaa osallistujille (sämpylä & kahvi/pillimehu). Osallistujat kustantavat itse muut mahdolliset ruokailut päivän aikana. Rannekkeet jaetaan paikan päällä aamupäivän aikana.

Aamupäivän osuus järjestetään yhteistyössä Opintokeskus Siviksen kanssa.

Saapuminen Särkänniemeen:

Osallistujat kustantavat itse matkakulut. Katso saapumisohjeet sekä aluekartta Särkänniemen verkkosivuilta. Tietoa Särkänniemen esteettömyydestä löydät tästä.

Tervetuloa mukaan läheltä ja kaukaa!

Ilmoittaudu mukaan tästä.

Lisätiedot tapahtumasta heta.rissanen(at)reumaliitto.fi

17.6.2021
Lasten terveysfoorumi (LTF) haluaa tuoda esille järjestöjen roolin hyöd
9.12.2020
Reuma- ja tules-yhdistykset järjestivät ennen koronaa viikoittain yli 600 tuntia toimintaa.