Frisbeegolf- ja pihapelitapahtuma Tampereella

22.3.2022

Tervetuloa kaikille avoimeen frisbeegolf- ja pihapelitapahtumaan Tampereelle!

Tapahtuma järjestetään lauantaina 7.5. Tampereella Rosendahlin puistoalueella klo 1316. Iltapäivän aikana on mahdollisuus kokeilla frisbeegolfia ja liikunnallisia lautapelejä opastetusti. Lisäksi annamme tarvittaessa vinkkejä lajien sovellusmahdollisuuksista reumasairauksien edellyttämällä tavalla.

Frisbeegolfin saloihin opastamassa on frisbeegolfin avoimen luokan Euroopanmestari ja kolminkertainen Suomen mestari Leo Piironen apunaan Tampereen frisbeeseuran aktiiveja. Pihapeleihin innostamassa puolestaan Suomen Reumaliiton koordinoima Reumanuoret liikkumaan -hanke.

Tapahtuma on maksuton, eikä siihen ole ennakkoilmoittautumista. Tule vaikkapa kaverin kanssa tai koko perheen voimin liikkumaan yhdessä!

Frisbeegolf-kori keväisessä puistossa. Teksti: Tule kokeilemaan frisbeegolfia ja liikunnallisia lautapelejä Tampereelle lauantaina 7.5. klo 13-16

Mahdolliset matkakulut, ruokailut ja majoitukset osallistujat hoitavat itse.
Tapahtuma-alueen lähellä sijaitsevasta hotelli Scandic Rosendahlista on mahdollista hotellin varaustilanteen salliessa saada majoitus alennettuun hintaan koodilla BSUO070522. Kurkkaa myös Reumaliiton jäsenedut osoitteesta https://www.reumaliitto.fi/fi/reumaliitto/tule-mukaan-osallistu/jasened…

Tapahtumaa toteuttamassa ovat Suomen Reumaliiton Reumanuoret liikkumaan -hanke, Suomen Reumanuoret, Suomen frisbeegolfliitto sekä Tampereen Frisbeeseura.

Lisätietoja tapahtumasta antavat Heta Rissanen heta.rissanen@reumaliitto.fi ja Elina Heino-Lehtimäki elina.heino@suomenreumanuoret.fi.

Kiinnostaako liikunnallinen vapaaehtoistehtävä?

Päivän aikana tullaan kuvamaan Reumanuoret liikkumaan -hankkeen liikunnallisia lajivideoita. Mikäli olet 720 -vuotias ja vapaaehtoisena videolla esiintyminen näiden lajien parissa kiinnostaa, olethan yhteydessä sähköpostitse heta.rissanen@reumaliitto.fi tai WhatsAppilla p. 0447841777 lisätietoja varten!

9.5.2022
Onni Ryynänen kertoi 5-vuotiaana isälleen, että hänestä tulee jalkapalloilija.
23.4.2022
Bosnia-Hertsegovinan ja Montenegron rajalla on vuori nimeltä Maglić.
10.3.2022
Lemmikki voi parantaa ihmisen hyvinvointia, mutta mikään automaatti se ei ole.
12.2.2022
Teini-iässä elämääni tuli mukaan jotain, mitä en osannut odottaa, sairaus nimeltä sy

Tervetuloa mukaan pelaamaan tuttuja lautapelejä liikunnallisina versioina!
Kouvola
Järjestämme 10–14-vuotiaille nuorille yhden yön vertaislei
Rovaniemi
Tervetuloa mukaan pelaamaan tuttuja lautapelejä liikunnallisina versioina!