Alueellinen työpaja ja tapahtuma / Varsinais-Suomi ja Satakunta

13.4.2021
Harjavalta

Jokainen jäsenyhdistys on tervetullut suunnittelemaan yhteistä toimintaa! Reumaliitossa siirryttiin tämän vuoden alussa uuteen alueellisen toiminnan malliin. Uusi rakenne mahdollistaa yhdistyksille myös lisää rahoitusta yhteistyöhön.

Syksyllä jokaisella alueella toteutetaan työpaja, johon kutsutaan 1-2 osallistujaa alueen yhdistyksistä. Työpajassa suunnitellaan seuraavan vuoden toimintaa ja jokaisella on mahdollisuus tuoda omat ideansa esille ja päästä niin halutessaan myös toteuttamaan toimintaa: tapahtumia, edunvalvontaa ja muuta alueellista yhteistyötä. Työpajassa yhdessä päätettävät asiat voivat vaikuttaa yhdistyksen omaan toimintasuunnitelmaan vuodelle 2022, sekä toiminta-avustushakuun, joten tilaisuutta ei kannata jättää väliin.

Lisäksi monilla alueilla alueellisen työpajan yhteydessä järjestetään tapahtuma, joka voi sisältää monenlaista koulutusta, virkistystä ja yhdessäoloa koko alueen yhdistysväelle.

Varsinais-Suomen ja Satakunnan alueellinen työpaja sekä alueellinen tapahtuma järjestetään 18.9. Harjavallassa Hotelli Hiitteenharjussa. Paikkoja on varattu 100 hengelle, joten noin 1-3 hlöä / yhdistys. Ohjelmassa on työpajan lisäksi monipuolista ohjelmaan niin kehon kuin mielen sekä parisuhteen hyvinvointiin. Yhdistysten ryhmävaraukset 30.5.-15.8. saakka. Ilmoittautuessa muista kertoa mahdollisista ruoka-aineallergioista ja erityisruokavalioista.

Lisätietoja:

• Ilmoittautumisohje, tilaisuuden koko ohjelma ja alueellisen koordinaatioryhmän yhteystiedot löytyvät Yhdistysnetistä, kohdasta Alueellinen toiminta.
  • Varsinais-Suomen ja Satakunnan alueen yhteyshenkilö Reumaliitossa: Tinja Saarela, tinja.saarela(at)reumaliitto.fi, puh. 040 821 5567.

Verkkotapahtuma
Kiinnostaako sinua ihmisten hyvinvointi?
Oletko mukana yhdistystoiminnassa?
Verkkotapahtuma
Tule tapaamaan muita vertaistukijoita!
Verkkotapahtuma
Tervetuloa virtuaaliseen keskustelutilaisuuteen maanantaina 30.8 klo 14–15.30, Mitä sote-