Alueellinen työpaja ja tapahtuma / Uusimaa

13.4.2021
Helsinki

Jokainen jäsenyhdistys on tervetullut suunnittelemaan yhteistä toimintaa! Reumaliitossa siirryttiin tämän vuoden alussa uuteen alueellisen toiminnan malliin. Uusi rakenne mahdollistaa yhdistyksille myös lisää rahoitusta yhteistyöhön.

Syksyllä 2021 jokaisella alueella toteutetaan työpaja, johon kutsutaan 1-2 osallistujaa alueen yhdistyksistä. Työpajassa suunnitellaan seuraavan vuoden toimintaa ja jokaisella on mahdollisuus tuoda omat ideansa esille ja päästä niin halutessaan myös toteuttamaan toimintaa: tapahtumia, edunvalvontaa ja muuta alueellista yhteistyötä. Työpajassa yhdessä päätettävät asiat voivat vaikuttaa yhdistyksen omaan toimintasuunnitelmaan vuodelle 2022, sekä toiminta-avustushakuun, joten tilaisuutta ei kannata jättää väliin.

Lisäksi monilla alueilla alueellisen työpajan yhteydessä järjestetään tapahtuma, joka voi sisältää monenlaista koulutusta, virkistystä ja yhdessäoloa koko alueen yhdistysväelle.

Uudenmaan alueellinen työpaja 2021

• Aika: 11.9.
  • Paikka: Helsinki, Töölön palvelukeskus
  • Tilaisuuden muu ohjelma: Luento mielen hyvinvoinnista

Lisätietoja:

• Ilmoittautumisohje, tilaisuuden koko ohjelma ja alueellisen koordinaatioryhmän yhteystiedot löytyvät Yhdistysnetistä, kohdasta Alueellinen toiminta.
  • Uudenmaan alueen yhteyshenkilö Reumaliitossa: Tinja Saarela, tinja.saarela(at)reumaliitto.fi, puh. 040 821 5567.

9.12.2020
Reuma- ja tules-yhdistykset järjestivät ennen koronaa viikoittain yli 600 tuntia toimintaa.
13.3.2020
Reumaliitto peruu omat tapahtumansa huhtikuun loppuun asti koronavirustilanteen taki

Verkkotapahtuma
Tervetuloa virtuaalisille kuntavaalikahveille ma 17.5. klo 17.00-18.30!
Verkkotapahtuma
Reumaliitto kannustaa koko reumayhteisön käynnistämään syksyn toimintakauden kävelyretkillä!
Verkkotapahtuma
Kiinnostaako sinua ihmisten hyvinvointi?
Oletko mukana yhdistystoiminnassa?