Alueellinen työpaja ja tapahtuma / Lappi

2.6.2022
Rovaniemi

Jokainen jäsenyhdistys on tervetullut virkistäytymään ja suunnittelemaan yhteistä toimintaa!

Syksyllä jokaisella alueella toteutetaan työpaja, johon kutsutaan 1-2 osallistujaa alueen yhdistyksistä. Työpajan tarkoituksena on tukea yhteisten tapahtumien järjestämistä, edunvalvontaa, vaikuttamistyötä, yhdistysten kehittämistä ja jäsenhankintaa. Työpajassa suunnitellaan seuraavan vuoden toimintaa ja jokaisella yhdistyksellä on mahdollisuus tuoda omat ideansa esille ja päästä niin halutessaan myös toteuttamaan toimintaa.

Työpajassa yhdessä päätettävät asiat voivat vaikuttaa yhdistyksen omaan toimintasuunnitelmaan vuodelle 2023, sekä toiminta-avustushakuun, joten tilaisuutta ei kannata jättää väliin. Työpajan sisällöstä ja ohjaamisesta vastaa Reumaliiton työntekijä.

Lapin alueella järjestetään työpajan lisäksi alueellinen tapahtuma, joka sisältää koulutusta, virkistäytymistä ja yhdessäoloa koko alueen yhdistysväelle.

Lapin alueellinen työpaja ja tapahtuma 2022

• Aika: Pe 30.9. - Su 2.10. (työpaja la klo 9-12)
  • Paikka: Scandic Rovaniemi
  • Tapahtuman ohjelma: Ohjelmassa musiikkiteatteria, luentoa, yhdessä oloa ja yhteistä ruokailua (tarkempi ohjelma julkaistaan kesäkuussa).

Lisätietoja:

• Ilmoittautumisohje, tilaisuuden koko ohjelma ja alueellisen koordinaatioryhmän yhteystiedot löytyvät Yhdistysnetistä, kohdasta alueellinen toiminta.
  • Varsinais-Suomen ja Satakunnan alueen yhteyshenkilö Reumaliitossa: Kirsi Kaipainen-Pyykkö, kirsi.kaipainen-pyykko@reumaliitto.fi, puh. 044 434 1588.

Tervetuloa!

Rauma
Oletko mukana yhdistystoiminnassa?
Verkkotapahtuma