Alueellinen työpaja ja tapahtuma / Lappi

13.4.2021
Sodankylä

Jokainen jäsenyhdistys on tervetullut suunnittelemaan yhteistä toimintaa! Reumaliitossa siirryttiin tämän vuoden alussa uuteen alueellisen toiminnan malliin. Uusi rakenne mahdollistaa yhdistyksille myös lisää rahoitusta yhteistyöhön.

Syksyllä 2021 jokaisella alueella toteutetaan työpaja, johon kutsutaan 1-2 osallistujaa alueen yhdistyksistä. Työpajassa suunnitellaan seuraavan vuoden toimintaa ja jokaisella on mahdollisuus tuoda omat ideansa esille ja päästä niin halutessaan myös toteuttamaan toimintaa: tapahtumia, edunvalvontaa ja muuta alueellista yhteistyötä. Työpajassa yhdessä päätettävät asiat voivat vaikuttaa yhdistyksen omaan toimintasuunnitelmaan vuodelle 2022, sekä toiminta-avustushakuun, joten tilaisuutta ei kannata jättää väliin.

Lisäksi monilla alueilla alueellisen työpajan yhteydessä järjestetään tapahtuma, joka voi sisältää monenlaista koulutusta, virkistystä ja yhdessäoloa koko alueen yhdistysväelle.

Lapin alueellinen työpaja 2021 + virkistystapahtuma

• Aika: 8.-10.10.
  • Paikka: Luostotunturi
  • Tilaisuuden muu ohjelma: Tapahtumaan sisältyy luentoja, ulkoilua, suunnistusta, allasjumppaa, ametistikaivoksella käynti (omakustanteinen halukkaille).

Lisätietoja:

• Ilmoittautumisohje, tilaisuuden koko ohjelma ja alueellisen koordinaatioryhmän yhteystiedot löytyvät Yhdistysnetistä, kohdasta Alueellinen toiminta.
  • Lapin alueen yhteyshenkilö Reumaliitossa: Tinja Saarela, tinja.saarela(at)reumaliitto.fi, puh. 040 821 5567.

Verkkotapahtuma
Kiinnostaako sinua ihmisten hyvinvointi?
Oletko mukana yhdistystoiminnassa?
Verkkotapahtuma
Tule tapaamaan muita vertaistukijoita!
Verkkotapahtuma
Tervetuloa virtuaaliseen keskustelutilaisuuteen maanantaina 30.8 klo 14–15.30, Mitä sote-