Alueellinen projekti / Pohjois-Pohjanmaa, Keski-Pohjanmaa ja Kainuu

13.4.2022
Verkkotapahtuma

Reumaliiton alueellisen toiminnan mallin mukaisesti alueet voivat toteuttaa erilaisia projekteja syksyllä pidettävän työpajan sekä siihen mahdollisesti liittyvän tapahtuman lisäksi. Järjestettävät tilaisuudet on tarkoitettu alueen yhdistyksille. Pohjois-Pohjanmaan, Keski-Pohjanmaan ja Kainuun alue järjestää omana alueellisena projektinaan lauantaina 14.5. klo 12 – 14 keskustelutilaisuuden ”Sote muutos- yhdistysten rooli ja toimintojen turvaaminen” Teamsin välityksellä.

Tilaisuus on tarkoitettu Pohjois-Pohjanmaan, Keski-Pohjanmaan ja Kainuun alueen yhdistyksille, osallistua voi 2 henkilöä / yhdistys. Tarkemmat tiedot tilaisuudesta lähetetään sähköpostitse yhdistyksiin huhtikuun puolessa välissä.

Lisätietoja:

• Alueellisen koordinaatioryhmän yhteystiedot löytyvät Yhdistysnetistä, kohdasta Alueellinen toiminta.
  • Pohjois-Pohjanmaan, Keski-Pohjanmaan ja Kainuun alueen yhteyshenkilö Reumaliitossa: Jaana Sinervuo-Tarula, jaana.sinervuo-tarula(at)reumaliitto.fi, puh. 044 5490 344.

Verkkotapahtuma
Tervetuloa virtuaaliseen keskusteluhetkeen sote-uudistuksesta!
Oletko mukana yhdistystoiminnassa?
Verkkotapahtuma
Tule kuulemaan Reumaliiton oppaasta, joka kertoo yhdistyksen vai
Verkkotapahtuma
Ohjaatko jotakin ryhmää? Tule verkostoitumaan ja jakamaan vinkkejä syyskauden alkaessa!