Alueellinen projekti / Päijät-Häme ja Kanta-Häme

22.6.2021
Lahti

Reumaliitossa siirryttiin tämän vuoden alussa uuteen alueellisen toiminnan malliin. Mallin mukaisesti alueet toteuttavat syksyllä työpajan alueensa yhdistyksille. Lisäksi alueet voivat järjestää erilaisia projekteja. Päijät-Hämeen ja Kanta-Hämeen alue järjestää omana alueellisena projektinaan lauantaina 4.9. klo 10 – 15 jäsenhankintaan ja vapaaehtoisten rekrytointiin keskittyvän ideointityöpajan Lahdessa. Tilaisuus on tarkoitettu Päijät-Hämeen ja Kanta-Hämeen yhdistysten toimijoille. Tarkemmat tiedot tilaisuudesta lähetetään yhdistyksille elokuun alkupuolella.

Lisätietoja:

• Alueen yhdistyksille lähetetään lisätietoa tilaisuudesta elokuun alkupuolella. Alueellisen koordinaatioryhmän yhteystiedot löytyvät Yhdistysnetistä, kohdasta Alueellinen toiminta.
  • Päijät-Hämeen ja Kanta-Hämeen alueen yhteyshenkilö Reumaliitossa: Jaana Sinervuo-Tarula, jaana.sinervuo-tarula(at)reumaliitto.fi, puh. 044 5490 344.

Verkkotapahtuma
Kiinnostaako sinua ihmisten hyvinvointi?
Oletko mukana yhdistystoiminnassa?
Verkkotapahtuma
Tule tapaamaan muita vertaistukijoita!
Lappajärvi
Reumaliitto järjestää kursseja erilaisissa elämäntilanteissa oleville reuma- ja muit