10–14-vuotiaiden nuorten vertaisleiri

17.5.2022
Kouvola

Järjestämme 1014-vuotiaille nuorille yhden yön vertaisleirin Nuorisokeskus Anjalassa 17.-18.9.

Leiri järjestetään yhteistyötapahtumana Psoriasisliiton ja IBD ja muut suolistosairaudet ry:n kanssa. Nuorten omassa vertaisviikonlopussa on luvassa erilaisia toiminnallisia aktiviteetteja nuorten toiveiden mukaan. Leirin tavoitteena on päästä tutustumaan toisiin vertaisnuoriin sekä pitämään hauskaa yhdessä.

Aloitamme leirin lauantaina puoliltapäivin ja leiri päättyy sunnuntaina iltapäivällä. Leirin hinta on 30€/nuori, mikä sisältää majoituksen, ruoat ja ohjelman.

Leirille ovat tervetulleita itsesairastavien nuorten lisäksi heidän kaverinsa tai sisaruksensa (1 kaveri/sisarus nuorta kohti). Leirille mahtuu mukaan 30 nuorta, paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä.

10-14-vuotiaitten nuorten vertaisleiri Nuoriskokeskus Anjalassa 17-18.9. Kuvassa kaksi piirrettyä hahmoa, joista toinen toisen reppuselässä.

Ilmoittaudu mukaan tämän lomakkeen kautta viimeistään 17.7.2022. Osallistumisen peruminen kuluitta on mahdollista ilmoittautumisajankohdan päättymiseen saakka.

Leiripaikkamme Nuorisokeskus Anjala sijaitsee noin 25km päästä Kouvolasta. Järjestämme tarpeen mukaan yhteiskuljetuksen Kouvolasta.

Lämpimästi tervetuloa!

Lisätietoja voit kysyä:

Heta Rissaselta heta.rissanen@reumaliitto.fi, p. 0447841777.

9.5.2022
Onni Ryynänen kertoi 5-vuotiaana isälleen, että hänestä tulee jalkapalloilija.
3.5.2022
Mitenkäs jäykkä koppura minä jo olen, ihmettelin itsekseni aina ratsastustunnin päät
23.4.2022
Bosnia-Hertsegovinan ja Montenegron rajalla on vuori nimeltä Maglić.
10.3.2022
Lemmikki voi parantaa ihmisen hyvinvointia, mutta mikään automaatti se ei ole.

Turku
Lahti