Reuma-lehti

Lehti 3-2018 kansi
Lehti 3/2018

Reuma-lehti tarjoaa tietoa ja tunnetta. Lehti on monipuolinen, luotettava ja elämänmakuinen julkaisu tule-tiedonnälkään.

Reuma-lehdessä julkaistaan tietoa reumasairauksista ja muista tuki- ja liikunta-elinsairauksista yleistajuisesti. Se kertoo tutkimuksesta ja hoitokäytännöistä, kuntoutuksesta, palveluista ja sosiaaliturvasta sekä välittää tarinoita arjesta reumasairauksien kanssa.

Lehti palvelee laajaa jäsenkenttää järjestölehtenä välittäen yhdistysten ja liiton uutisaineistoa ja ilmoituksia.

Suomen Reumaliiton äänenkannattajana lehti käsittelee sairaiden oikeuksien valvontaan liittyviä kysymyksiä ja välittää liiton kannanottoja. Lehdellä on vakituinen toimitus ja laaja asiantuntijoista ja lääketieteen erikoistoimittajista koostuva avustajajoukko. Osa lehden aineistosta julkaistaan myös ruotsiksi.

Liittymällä jäseneksi Suomen Reumaliiton paikallisyhdistykseen saat lehden jäsenetuna. Lehden voi myös tilata. Vuosikerran tilaushinta on 27 euroa vuonna 2018.

Vuosi 2018 on Reuma-lehden 67. ilmestymisvuosi. Lehti ilmestyy neljä kertaa vuodessa.

Tilaa Reuma-lehti

Ilmoita osoitteenmuutos

Lue Reuma-lehteä

Tervetuloa Reuma-lehden lukijoiden joukkoon!

Pia Laine, päätoimittaja, pia.laine(at)reumaliitto.fi, p. 044 269 05 09
Sonja Holma, toimittaja, sonja.holma(at)reumaliitto.fi, p. 044 7677 513- Päätoimittaja Henna Laitio perhevapaalla

Vuoden 2018 teemat

1. Nivelreumapotilaan hoitopolku · Lisää liikettä fibromyalgiaa ja lastenreumaa sairastaville, ilmestyy 1.3.2018