Alueellinen työpaja / Pohjois-Savo, Etelä-Savo ja Pohjois-Karjala

9.4.2021
Verkkotapahtuma

Jokainen jäsenyhdistys on tervetullut suunnittelemaan yhteistä toimintaa! Reumaliitossa siirryttiin tämän vuoden alussa uuteen alueellisen toiminnan malliin. Uusi rakenne mahdollistaa yhdistyksille myös lisää rahoitusta yhteistyöhön.

Syksyllä jokaisella alueella toteutetaan työpaja, johon kutsutaan 1-2 osallistujaa alueen yhdistyksistä. Työpajassa suunnitellaan seuraavan vuoden toimintaa ja jokaisella on mahdollisuus tuoda omat ideansa esille ja päästä niin halutessaan myös toteuttamaan toimintaa: tapahtumia, edunvalvontaa ja muuta alueellista yhteistyötä. Työpajassa yhdessä päätettävät asiat voivat vaikuttaa yhdistyksen omaan toimintasuunnitelmaan vuodelle 2022, sekä toiminta-avustushakuun, joten tilaisuutta ei kannata jättää väliin.

Pohjois-Savon, Etelä-Savon ja Pohjois-Karjalan alueellinen työpaja pidetään 12.9. klo 10-13 etäyhteyksin. Ilmoittautumiset 6.9. mennessä, ilmoittautumislinkki on lähetetty yhdistyksille sähköpostilla.

Alueellinen tapahtuma 11.-12.9. Kylpylähotelli Kunnonpaikassa Siilinjärvellä on peruutettu koronavirustilanteen vuoksi.

Lisätietoja:

• Alueellisen koordinaatioryhmän yhteystiedot löytyvät Yhdistysnetistä, kohdasta Alueellinen toiminta.
  • Pohjois-Savon, Etelä-Savon ja Pohjois-Karjalan alueen yhteyshenkilö Reumaliitossa: Sini Hirvonen, sini.hirvonen(at)reumaliitto.fi, puh. 044 901 72 32.

Oletko mukana yhdistystoiminnassa?
Verkkotapahtuma
Reumaliitto järjestää tehtäväkohtaisia tapaamisia halli
Verkkotapahtuma
Yhdistyksen suunnittelun tueksi on liitossa laadittu vuosikello, johon on kerätty sääntömääräiset
Verkkotapahtuma
Puheenjohtajien kahvihetki Reumaliiton toiminnanjohtajan kanssa.