Alueellinen työpaja / Pohjois-Pohjanmaa, Keski-Pohjanmaa ja Kainuu

4.5.2021
Oulu

Jokainen jäsenyhdistys on tervetullut suunnittelemaan yhteistä toimintaa! Reumaliitossa siirryttiin tämän vuoden alussa uuteen alueellisen toiminnan malliin. Uusi rakenne mahdollistaa yhdistyksille myös lisää rahoitusta yhteistyöhön.

Syksyllä jokaisella alueella toteutetaan työpaja, johon kutsutaan 1-2 osallistujaa alueen yhdistyksistä. Työpajassa suunnitellaan seuraavan vuoden toimintaa ja jokaisella on mahdollisuus tuoda omat ideansa esille ja päästä niin halutessaan myös toteuttamaan toimintaa: tapahtumia, edunvalvontaa ja muuta alueellista yhteistyötä. Työpajassa yhdessä päätettävät asiat voivat vaikuttaa yhdistyksen omaan toimintasuunnitelmaan vuodelle 2022, sekä toiminta-avustushakuun, joten tilaisuutta ei kannata jättää väliin.

Lisäksi monilla alueilla alueellisen työpajan yhteydessä järjestetään tapahtuma, joka voi sisältää monenlaista koulutusta, virkistystä ja yhdessäoloa koko alueen yhdistysväelle.

Pohjois-Pohjanmaan, Keski-Pohjanmaan ja Kainuun alueellinen työpaja pidetään 27.11. klo 11-16 hybridimallilla, eli tilaisuuteen voi osallistua paikan päällä Oulussa tai etäyhteyksin. Lisätietoa tilaisuudesta lähetetään yhdistyksille sähköpostitse.

Alueellinen tapahtuma 26.-28.11. Oulussa on peruutettu koronavirustilanteen vuoksi. Alueellinen tapahtuma tullaan järjestämään etäyhteyksin 16.10. Tästä tullaan tiedottamaan yhdistyksiä sähköpostitse.

Lisätietoja:

• Alueellisen koordinaatioryhmän yhteystiedot löytyvät Yhdistysnetin kohdasta Alueellinen toiminta. Ilmoittautumisohje ja tilaisuuden koko ohjelma päivittyvät myöhemmin samaan paikkaan.
  • Pohjois-Pohjanmaan, Keski-Pohjanmaan ja Kainuun alueen yhteyshenkilö Reumaliitossa: Jaana Sinervuo-Tarula, jaana.sinervuo-tarula(at)reumaliitto.fi, puh. 044 5490 344.

Verkkotapahtuma
Tervetuloa Reumaklubille kyselemään vuoden 2022 toiminta-avustukseen liittyvistä asioista!
Verkkotapahtuma
Tule tapaamaan muita vertaistukijoita!
Verkkotapahtuma
Aamukahvikeskustelu aluevaaleista ja niihin vaikuttamisesta
Verkkotapahtuma
Tule juhlistamaan uutta tärkeää rooliasi!