Alueellinen työpaja / Päijät-Häme ja Kanta-Häme

4.5.2021
Riihimäki

Jokainen jäsenyhdistys on tervetullut suunnittelemaan yhteistä toimintaa! Reumaliitossa siirryttiin tämän vuoden alussa uuteen alueellisen toiminnan malliin. Uusi rakenne mahdollistaa yhdistyksille myös lisää rahoitusta yhteistyöhön.

Syksyllä jokaisella alueella toteutetaan työpaja, johon kutsutaan 1-2 osallistujaa alueen yhdistyksistä. Työpajassa suunnitellaan seuraavan vuoden toimintaa ja jokaisella on mahdollisuus tuoda omat ideansa esille ja päästä niin halutessaan myös toteuttamaan toimintaa: tapahtumia, edunvalvontaa ja muuta alueellista yhteistyötä. Työpajassa yhdessä päätettävät asiat voivat vaikuttaa yhdistyksen omaan toimintasuunnitelmaan vuodelle 2022, sekä toiminta-avustushakuun, joten tilaisuutta ei kannata jättää väliin.

Lisäksi monilla alueilla alueellisen työpajan yhteydessä järjestetään tapahtuma, joka voi sisältää monenlaista koulutusta, virkistystä ja yhdessäoloa koko alueen yhdistysväelle.

Päijät-Hämeen ja Kanta-Hämeen alueellinen työpaja järjestetään 26.10. Riihimäellä klo 16-19. Alueellista tapahtumaa ei järjestetä vuonna 2021.

Lisätietoja:

• Alueellisen koordinaatioryhmän yhteystiedot löytyvät Yhdistysnetin kohdasta Alueellinen toiminta. Ilmoittautumisohje työpajaan päivittyy myöhemmin samaan paikkaan.
  • Päijät-Hämeen ja Kanta-Hämeen alueen yhteyshenkilö Reumaliitossa: Jaana Sinervuo-Tarula, jaana.sinervuo-tarula(at)reumaliitto.fi, puh. 044 5490 344.

Vuonna 2021 Reumaviikkoa vietetään 10. - 16.
Verkkotapahtuma
Jokainen jäsenyhdistys on tervetullut suunnittelemaan y
Verkkotapahtuma
Tervetuloa kuulemaan ja saamaan neuvoja vuoden 2022 toiminta-avustukseen liittyvistä asioista!
Verkkotapahtuma
Jokaisella meillä on hetkiä, jolloin tuntuu että "ei paljoa naurata".