Alueellinen työpaja ja tapahtuma / Pohjois-Savo, Etelä-Savo ja Pohjois-Karjala

9.4.2021
Siilinjärvi

Jokainen jäsenyhdistys on tervetullut suunnittelemaan yhteistä toimintaa! Reumaliitossa siirryttiin tämän vuoden alussa uuteen alueellisen toiminnan malliin. Uusi rakenne mahdollistaa yhdistyksille myös lisää rahoitusta yhteistyöhön.

Syksyllä jokaisella alueella toteutetaan työpaja, johon kutsutaan 1-2 osallistujaa alueen yhdistyksistä. Työpajassa suunnitellaan seuraavan vuoden toimintaa ja jokaisella on mahdollisuus tuoda omat ideansa esille ja päästä niin halutessaan myös toteuttamaan toimintaa: tapahtumia, edunvalvontaa ja muuta alueellista yhteistyötä. Työpajassa yhdessä päätettävät asiat voivat vaikuttaa yhdistyksen omaan toimintasuunnitelmaan vuodelle 2022, sekä toiminta-avustushakuun, joten tilaisuutta ei kannata jättää väliin.

Lisäksi monilla alueilla alueellisen työpajan yhteydessä järjestetään tapahtuma, joka voi sisältää monenlaista koulutusta, virkistystä ja yhdessäoloa koko alueen yhdistysväelle.

Pohjois-Savon, Etelä-Savon ja Pohjois-Karjalan alueellinen työpaja sekä alueellinen tapahtuma järjestetään 11.-12.9. Kylpylähotelli Kunnonpaikassa Siilinjärvellä ja paikkoja on varattu 5 / yhdistys. Ohjelmassa on työpajan lisäksi mm. reumatologian erikoislääkärin luento, virkistäytymistä kylpylässä, tutustumista Curling-peliin ja yhdessäoloa. Ennakkoilmoittautumiset ovat käynnissä 30.5. saakka ja ilmoittautuminen vahvistetaan 30.8. mennessä.

Lisätietoja:

• Ilmoittautumisohje, tilaisuuden koko ohjelma ja alueellisen koordinaatioryhmän yhteystiedot löytyvät Yhdistysnetistä, kohdasta Alueellinen toiminta.
  • Pohjois-Savon, Etelä-Savon ja Pohjois-Karjalan alueen yhteyshenkilö Reumaliitossa: Sini Hirvonen, sini.hirvonen(at)reumaliitto.fi, puh. 044 901 72 32.

Verkkotapahtuma
Tervetuloa virtuaalisille kuntavaalikahveille ma 17.5. klo 17.00-18.30!
Verkkotapahtuma
Reumaliitto kannustaa koko reumayhteisön käynnistämään syksyn toimintakauden kävelyretkillä!
Verkkotapahtuma
Kiinnostaako sinua ihmisten hyvinvointi?
Oletko mukana yhdistystoiminnassa?