Alueellinen työpaja ja tapahtuma / Pohjois-Pohjanmaa, Keski-Pohjanmaa ja Kainuu

4.5.2021
Suomussalmi

Jokainen jäsenyhdistys on tervetullut suunnittelemaan yhteistä toimintaa! Reumaliitossa siirryttiin tämän vuoden alussa uuteen alueellisen toiminnan malliin. Uusi rakenne mahdollistaa yhdistyksille myös lisää rahoitusta yhteistyöhön.

Syksyllä jokaisella alueella toteutetaan työpaja, johon kutsutaan 1-2 osallistujaa alueen yhdistyksistä. Työpajassa suunnitellaan seuraavan vuoden toimintaa ja jokaisella on mahdollisuus tuoda omat ideansa esille ja päästä niin halutessaan myös toteuttamaan toimintaa: tapahtumia, edunvalvontaa ja muuta alueellista yhteistyötä. Työpajassa yhdessä päätettävät asiat voivat vaikuttaa yhdistyksen omaan toimintasuunnitelmaan vuodelle 2022, sekä toiminta-avustushakuun, joten tilaisuutta ei kannata jättää väliin.

Lisäksi monilla alueilla alueellisen työpajan yhteydessä järjestetään tapahtuma, joka voi sisältää monenlaista koulutusta, virkistystä ja yhdessäoloa koko alueen yhdistysväelle.

Pohjois-Pohjanmaan, Keski-Pohjanmaan ja Kainuun alueellinen työpaja sekä alueellinen tapahtuma järjestetään Suomussalmella (hotellikylpylä Kiannon Kuohut) 17.-19.9.

Lisätietoja:

• Alueellisen koordinaatioryhmän yhteystiedot löytyvät Yhdistysnetin kohdasta Alueellinen toiminta. Ilmoittautumisohje ja tilaisuuden koko ohjelma päivittyvät myöhemmin samaan paikkaan.
  • Pohjois-Pohjanmaan, Keski-Pohjanmaan ja Kainuun alueen yhteyshenkilö Reumaliitossa: Jaana Sinervuo-Tarula, jaana.sinervuo-tarula(at)reumaliitto.fi, puh. 044 5490 344.

Verkkotapahtuma
Tervetuloa virtuaalisille kuntavaalikahveille ma 17.5. klo 17.00-18.30!
Verkkotapahtuma
Reumaliitto kannustaa koko reumayhteisön käynnistämään syksyn toimintakauden kävelyretkillä!
Verkkotapahtuma
Kiinnostaako sinua ihmisten hyvinvointi?
Oletko mukana yhdistystoiminnassa?