Alueellinen työpaja ja tapahtuma / Kymi ja Saimaa

16.4.2021
Lappeenranta

Jokainen jäsenyhdistys on tervetullut suunnittelemaan yhteistä toimintaa! Reumaliitossa siirryttiin tämän vuoden alussa uuteen alueellisen toiminnan malliin. Uusi rakenne mahdollistaa yhdistyksille myös lisää rahoitusta yhteistyöhön.

Syksyllä jokaisella alueella toteutetaan työpaja, johon kutsutaan 1-2 osallistujaa alueen yhdistyksistä. Työpajassa suunnitellaan seuraavan vuoden toimintaa ja jokaisella on mahdollisuus tuoda omat ideansa esille ja päästä niin halutessaan myös toteuttamaan toimintaa: tapahtumia, edunvalvontaa ja muuta alueellista yhteistyötä. Työpajassa yhdessä päätettävät asiat voivat vaikuttaa yhdistyksen omaan toimintasuunnitelmaan vuodelle 2022, sekä toiminta-avustushakuun, joten tilaisuutta ei kannata jättää väliin.

Lisäksi monilla alueilla alueellisen työpajan yhteydessä järjestetään tapahtuma, joka voi sisältää monenlaista koulutusta, virkistystä ja yhdessäoloa koko alueen yhdistysväelle.

Kymin ja Saimaan (Etelä-Karjala ja Kymenlaakso) alueellinen työpaja sekä alueellinen tapahtuma järjestetään 27.11. Holiday Club Saimaan tiloissa Lappeenrannassa.

Lisätietoja:

• Alueellisen koordinaatioryhmän yhteystiedot löytyvät Yhdistysnetin kohdasta Alueellinen toiminta. Ilmoittautumisohje ja tilaisuuden koko ohjelma päivittyvät myöhemmin samaan paikkaan.
  • Kymin ja Saimaan alueen yhteyshenkilö Reumaliitossa: Sini Hirvonen, sini.hirvonen(at)reumaliitto.fi, puh. 044 901 72 32.

Vuonna 2021 Reumaviikkoa vietetään 10. - 16.
Verkkotapahtuma
Tervetuloa kuulemaan ja saamaan neuvoja vuoden 2022 toiminta-avustukseen liittyvistä asioista!
Verkkotapahtuma
Jokaisella meillä on hetkiä, jolloin tuntuu että "ei paljoa naurata".
Riihimäki
Jokainen jäsenyhdistys on tervetullut suunnittelemaan y