Alueellinen työpaja / Etelä-Pohjanmaa ja Pohjanmaa

4.5.2021
Verkkotapahtuma

Jokainen jäsenyhdistys on tervetullut suunnittelemaan yhteistä toimintaa! Reumaliitossa siirryttiin tämän vuoden alussa uuteen alueellisen toiminnan malliin. Uusi rakenne mahdollistaa yhdistyksille myös lisää rahoitusta yhteistyöhön.

Syksyllä jokaisella alueella toteutetaan työpaja, johon kutsutaan 1-2 osallistujaa alueen yhdistyksistä. Työpajassa suunnitellaan seuraavan vuoden toimintaa ja jokaisella on mahdollisuus tuoda omat ideansa esille ja päästä niin halutessaan myös toteuttamaan toimintaa: tapahtumia, edunvalvontaa ja muuta alueellista yhteistyötä. Työpajassa yhdessä päätettävät asiat voivat vaikuttaa yhdistyksen omaan toimintasuunnitelmaan vuodelle 2022, sekä toiminta-avustushakuun, joten tilaisuutta ei kannata jättää väliin.

Etelä-Pohjanmaan ja Pohjanmaan alueellinen työpaja pidetään 15.10. klo 17-20 etäyhteyksin. Ilmoittautumiset 10.10. mennessä, ilmoittautumislinkki on lähetetty yhdistyksille sähköpostilla.

Alueellinen tapahtuma 16.10. Härmän kuntokeskuksessa on peruutettu koronavirustilanteen vuoksi.

Lisätietoja:

• Alueellisen koordinaatioryhmän yhteystiedot löytyvät Yhdistysnetin kohdasta Alueellinen toiminta. Ilmoittautumisohje ja tilaisuuden koko ohjelma päivittyvät myöhemmin samaan paikkaan.
  • Etelä-Pohjanmaan ja Pohjanmaan alueen yhteyshenkilö Reumaliitossa: Jaana Sinervuo-Tarula, jaana.sinervuo-tarula(at)reumaliitto.fi, puh. 044 5490 344.

Rauma
Jokainen jäsenyhdistys on tervetullut virkistäytymään ja suunnittelemaan yhteistä toimintaa!
Oletko mukana yhdistystoiminnassa?
Verkkotapahtuma
Tule kuulemaan Reumaliiton oppaasta, joka kertoo yhdistyksen vai