Haluatko oppia lisää lääketutkimuksesta – osallistu EUPATI:n toimintaan

20.6.2019

Eurooppalainen potilasakatemia EUPATI välittää tietoa lääketutkimuksesta ja -kehityksestä sekä järjestää niihin liittyviä koulutuksia.

EUPATI:n koulutusohjelmassa ei käsitellä tautikohtaisia kysymyksiä eikä hoitoja, vaan yleistä lääkehoidon kehitysprosessia.

EUPATI-opintoryhmä Helsingissä

EUPATI:n syyskauden toiminta alkaa torstaina 22.8.2019 klo 16.30 SOSTE:ssa (Yliopistonkatu 5, Helsinki). Tapaamisessa esitellään EUPATI-toimintaa sekä laajemmin kansalaisten osallisuuden ja vaikuttamisen mahdollisuuksia. EUPATI-opintoryhmä kokoontuu kuukausittain asiantuntijaluentojen pohjalta. EUPATI-toiminta on avointa kaikille potilasryhmille.

Tilaisuuteen ilmoittaudutaan osoitteessa https://bit.ly/2IioqRk tai sähköpostitse info@fi.eupati.eu.

EUPATI-seminaari Kuopiossa

EUPATI järjestää kaikille avoimen seminaarin Kuopion kaupungintalolla 17.9.2019 klo 11.15–15.30. Teemana ovat lääketutkimuksen ja -kehityksen eettiset näkökulmat, KYS:n lääketutkimukset sekä potilaan osallisuus terveydenhuollossa.

Lisätietoja opintoryhmästä ja seminaarista saa Mirjami Tran Minhiltä, 044 240 5649 tai info@fi.eupati.eu.

12.9.2019
Sisäministeriö pyysi Reumaliitolta lausuntoa rahankeräysasetukseen.
5.9.2019
Reumaliitto lähetti sosiaali- ja terveysministeriöön lausuntonsa aktiivimalliin liittyen. <
4.9.2019
Vammaisten ihmisten yksilöllisiin tarpeisiin ei aina pystytä vasta