Haluatko oppia lisää lääketutkimuksesta – osallistu EUPATI:n toimintaan

20.6.2019

Eurooppalainen potilasakatemia EUPATI välittää tietoa lääketutkimuksesta ja -kehityksestä sekä järjestää niihin liittyviä koulutuksia.

EUPATI:n koulutusohjelmassa ei käsitellä tautikohtaisia kysymyksiä eikä hoitoja, vaan yleistä lääkehoidon kehitysprosessia.

EUPATI-opintoryhmä Helsingissä

EUPATI:n syyskauden toiminta alkaa torstaina 22.8.2019 klo 16.30 SOSTE:ssa (Yliopistonkatu 5, Helsinki). Tapaamisessa esitellään EUPATI-toimintaa sekä laajemmin kansalaisten osallisuuden ja vaikuttamisen mahdollisuuksia. EUPATI-opintoryhmä kokoontuu kuukausittain asiantuntijaluentojen pohjalta. EUPATI-toiminta on avointa kaikille potilasryhmille.

Tilaisuuteen ilmoittaudutaan osoitteessa https://bit.ly/2IioqRk tai sähköpostitse info@fi.eupati.eu.

EUPATI-seminaari Kuopiossa

EUPATI järjestää kaikille avoimen seminaarin Kuopion kaupungintalolla 17.9.2019 klo 11.15–15.30. Teemana ovat lääketutkimuksen ja -kehityksen eettiset näkökulmat, KYS:n lääketutkimukset sekä potilaan osallisuus terveydenhuollossa.

Lisätietoja opintoryhmästä ja seminaarista saa Mirjami Tran Minhiltä, 044 240 5649 tai info@fi.eupati.eu.

11.10.2021
Kansallinen Reumarekisteri tarvitsee pysyvän julkisen rahoituksen
6.10.2021
Eduskunta hyväksyi sote-uudistuksen kesäkuussa.
5.10.2021
Ministeri Krista Kiuru kokosi reuma- ja tule-sairauksien pyöreän pöydän pohtimaan yhdessä
20.9.2021
Reumarekisteri lisäisi hoidon yhdenvertaisuutta, tehokkuutta ja turvallisuutta.