ReSurf-hanke etsii korkeakouluharjoittelijaa

Reumaliiton ReSurf-hanke etsii korkeakouluharjoittelijaa ajalle 1.4.-30.6.2020.

Harjoittelijan tehtäviin kuuluu ikäihmisten digitaitojen edistäminen sekä helposti ymmärrettävien materiaalien tuottaminen reumayhdistyksille ja ikäihmisille. Materiaaleja tuotetaan sekä kirjallisessa muodossa että videoina. Pääset mukaan hankkeen loppumetreille lisäämään digitaalista saavutettavuutta ja vähentämään digisyrjäytymistä. Toivomme sinulta perusdigivalmiuksia, hyviä vuorovaikutustaitoja, kirjallista ilmaisutaitoa ja intoa innostaa ikäihmisiä digimaailman hyödyntämiseen. Pääset mukavaan työyhteisöön perehtymään järjestölähtöiseen auttamistyöhön.

Näissä puitteissa:
Työaikasi on 38 tuntia viikossa. Työ alkaa 1.4. tai sopimuksen mukaan ja työn kesto on 2-3kk.  Toimistomme sijaitsee osoitteessa Iso Roobertinkatu 20-22 A. 5. krs., Helsinki.

Toimi näin:
Hae paikkaa sähköisesti tämän linkin kautta 2.2.2020 mennessä. Liitä hakemukseen CV ja palkkatoiveesi.
Lisätietoa hankekoordinaattori Satu Marjakangas satu.marjakangas@reumaliitto.fi puh. 044 563 0084 tai järjestötoimen johtaja Ulla Rantanen, ulla.rantanen@reumaliitto.fi, puh. 044 049 9946.

Taustaa:
Suomen Reumaliitto ry työskentelee reuma- ja muiden tuki- ja liikuntaelinsairauksien vähentämiseksi, edistää ihmisten tule-terveyttä ja toimintakykyä, tukee sairastuneiden elämänhallintaa, ehkäisee yksinäisyyttä, tarjoaa laadukkaita palveluja reumasairaille ja 143 jäsenyhdistykselleen, jotta ne voivat tarjota jäsenistölleen tietoa, tukea ja toimintaa.  ReSurf-hankkeessa on kehitetty vuosina 2016-2020 ikäihmisten tietotekniikkavalmiuksia ja pyritty saamaan ”joka mummi ja vaari nettiin”. Lisätietoa hankkeesta resurf.reumaliitto.fi.

Kuva suurennuslasista