Verkosta tietoa ja kummikavereita

25.1.2010

Suomen Reumaliiton Maailman reumapäivänä 12.10.2009 avatut uudet verkkosivut ovat saaneet hyvän vastaanoton, mikä näkyy sivujen kävijämäärän nousuna. Tarjoamme ajankohtaistietoa tule-sairauksista ja -terveydestä, liiton palveluista, tapahtumista ja yhdistyksistä.

Joulun alla avattiin sivujen teemasivustoksi opetusministeriön hanketuella Tulenuori.fi -sivusto. Se on tarkoitettu tuki- ja liikuntaelinsairaiden nuorten tiedonhaku- ja vertaistuen paikaksi.

Tulenuori.fi -juttunurkkaosiossa kahdeksan vapaaehtoista koulutettua kummikaveria ja kaksi nuorisotyöntekijää vaihtavat ajatuksia nuorten kanssa. Kummikaverit kaipaavat nyt yhteydenottoja ja keskustelijoita nuorten sivuille, jotta sivut saadaan vireään käyttöön. Kertokaa Suomen Reumaliiton sivuista ja Tulenuori.fi -sivuista ystävillekin.

Suomen Reumaliitolla ja Tulenuori.fi -sivustolla on molemmilla omat sivunsa myös Facebookissa ja Twitterissä:

Reumaliitto:
Facebook ja Twitter