Eletään yhdessä täyttä elämää - liity jäseneksi!

Reumaliitto ja reumayhdistykset kokoavat yhteen kymmeniä tuhansia ihmisiä ympäri maata. Tarjolla on vertaistukea, tietoa, toimintaa ja liikuntaryhmiä.

Liittymällä johonkin 150:stä reumayhdistyksestä sinusta tulee samalla Reumaliiton jäsen. Saat jäsenetuna neljä kertaa vuodessa ilmestyvän Reuma-lehden ja paljon muuta.

Lue lisää jäseneduista

Yhdistyksessä tapaa kivaa porukkaa, ja on hienoa päästä itsekin auttamaan muita.

Reumasairauksia on yhteensä yli 200. Reumayhdistyksen ja -liiton jäsenenä saat ajankohtaista, tutkittua tietoa sairaudestasi ja voit jakaa kokemuksia muiden samassa tilanteessa olevien kanssa.

Jäsenmaksun suuruus vaihtelee yhdistyksesta riippuen. Yhdistyksen omilta sivuilta löydät tiedon tämän vuoden jäsenmaksusta.

Tietoja reumayhdistyksistä ja niiden toiminnasta

Voit liittyä myös Reumaliiton kannattajajäseneksi. Silloin saat jäsenetuna Reuma-lehden, mutta et ole oikeutettu paikallisten reumayhdistysten palveluihin kuten liikuntaryhmiin. Vuonna 2018 kannatusjäsenyyden hinta on 29 euroa. Paikallisten reumayhdistysten jäsenmaksu on edullisempi kuin Reumaliiton kannattajajäsenyys.

Täytä liittymislomake suomeksi

Lue tietosuojaseloste

Saan virtaa, kun kohtaan muita samassa elämäntilanteessa olevia, ja voimme kokea asioita yhdessä.

kampanja