Järjestötyöntekijä oppisopimuksella

Tule Reumaliittoon töihin ja opiskele samalla nuoriso- ja yhteisöohjaajaksi oppisopimuksella!

Tunnistatko itsesi?

• Olet kiinnostunut digitaalisesta viestinnästä ja sosiaalisesta mediasta.
  • Olet kiinnostunut työskentelemään järjestökentällä vapaaehtoisten parissa ja tulet toimeen niin ikäihmisten kuin lasten ja nuortenkin kanssa.
  • Tuot asiasi esille selkeästi niin kirjallisesti kuin suullisestikin.
  • Olet oma-aloitteinen, ratkaisukeskeinen ja tykkäät ideoinnista ja ideoiden toteuttamisesta käytännössä.
  • Olet osatyökykyinen tai 18–29-vuotias työsuhteen alkaessa.
  • Jos olet nuori, sinun tulee olla työelämän ulkopuolella etkä voi olla päätoiminen opiskelija.
  • Jos olet osatyökykyinen, voit olla yli 30-vuotias, työelämässä tai opiskelemassa ja silti hakea Paikka auki -työpaikkaa.
  • Katsomme eduksi kokemuksen verkkoviestinnästä, vapaaehtoistyöstä ja yhdistystoiminnasta ja visuaalisen osaamisen, esim. kuvankäsittelytaidot.

Tule meille opiskelemaan itsellesi ammatti!

Olet mukana suunnittelemassa ja toteuttamassa Reumaliiton järjestötoimintaa. Toivoisimme sinun olevan kiinnostunut edistämään yhdistystemme tietoja ja taitoja näkyä ja toimia digitaalisessa ympäristössä. Avustat Reumaliiton verkkosivujen uudistuksessa ja sosiaalisen median sisällöntuotannossa. Osallistut tapahtumien ja tilaisuuksien järjestämiseen ja sisältöjen ja materiaalien tuottamiseen yhdessä tiimimme kanssa. Pääset myös tutustumaan ja osallistumaan muuhun Reumaliitossa meneillään olevaan toimintaan. Tehtäviäsi voidaan myös räätälöidä omien toiveidesi mukaan, joten kerro meille toiveistasi.

Näissä puitteissa:

Työ alkaa mahdollisimman pian toivottavasti jo lokakuussa 2022 ja kestää opiskeluajan, kokoaikaisena enintään 2,5 vuotta. Tehtävänimikkeesi on järjestötyöntekijä. Olemme saaneet rahoitusta STEAn Paikka auki -ohjelmasta ja oppisopimuksesta maksetaan työehtosopimuksen mukaista palkkaa. Työsuhteeseen kuuluu myös lounasetu ja työterveyshuolto.

Työsuhde voi olla osa-aikainen tai kokoaikainen ja työaikasi on enintään 37,5 tuntia viikossa. Työ voi sisältää jonkin verran matkustamista, sekä ilta- ja viikonlopputöitä erikseen sovittuina ajankohtina.

Toimistomme sijaitsee hyvien kulkuyhteyksien ja lounaspaikkojen ulottuvilla Helsingin Punavuoressa osoitteessa Iso Roobertinkatu 20–22 A. 5. krs., Helsinki. Reumaliitto noudattaa Terveyspalvelualan työehtosopimusta.

Toimi näin:

Lähetä hakemuksesi ja cv 23.9.2022 mennessä sähköpostitse ulla.rantanen@reumaliitto.fi. Kirjoita sähköpostin aihekenttään Oppisopimus -työntekijä.

Lisätietoja tehtävästä antaa Ulla Rantanen, ulla.rantanen@reumaliitto.fi, p. 044 049 9946.

Suomen Reumaliitto ry toimii kansanterveys-, potilas-, vammais- ja liikuntajärjestönä.  Edistämme reuma- ja muihin tuki- ja liikuntaelinsairauksiin sairastuneiden ihmisten hyvinvointia tarjoamalla tietoa, tukea ja toimintaa. Rakennamme reumayhteisöä ja helpotamme sairastavien ihmisten elämää yhdessä jäsenyhdistystemme kanssa.  Reumaliitolla on 135 jäsenyhdistystä eri puolilla Suomea ja noin 30 000 jäsentä.

Verkkotapahtuma
Oletko mukana yhdistystoiminnassa?
Rovaniemi
Jokainen jäsenyhdistys on tervetullut virkistäytymään ja suunnittelemaan yhteistä toimintaa!
Reumaliitto kutsuu koulutetut vertaistukijat vertaistukijapäiville!
Verkkotapahtuma
Reumaliitto järjestää tehtäväkohtaisia tapaamisia halli