Alueellinen tietopäivä myosiiteista Kouvolassa

Tiistaina 14.5 klo 12.00–17.00 järjestetään tietopäivä myosiitteja sairastaville Porukkatalossa, Kouvolassa.  Päivä alkaa kevyellä lounaalla (10 euroa maksetaan paikan päällä). Ohjelmassa on FYLLI-hankkeen projektipäällikön, fysioterapeutti Kristiina Rantakaislan alustus Hengitysfysioterapia tärkeä kuntoutusmuoto ja puheterapeutti Mikko Paju alustus näkökulmana erityisesti nieleminen ja myosiittisairaudet.

Päivä on Lihastautiliiton yhteistyössä Kymenlaakson lihastautiyhdistyksen ja Kouvolan Reumayhdistyksen kanssa järjestämä. Päivän koordinaattorina toimii järjestösuunnittelija Sirpa Kälviäinen Lihastautiliitosta. Hän ottaa vastaa myös ilmoittautumiset (muista kertoa mahdollinen erityisruokavalio) 25.4. mennessä puh. 050 599 2472 tai sähköpostitse sirpa.kalviainen(a)lihastautiliitto.fi. Häneltä saa myös lisätietoja päivästä.